Alla inlägg under juni 2008

Av Linda - 20 juni 2008 00:29

Också fina=)

Av Linda - 20 juni 2008 00:27

Så fin hon é=)

D

Av Linda - 20 juni 2008 00:04

Tack Donna, Jag skall försöka fasta så länge jag klarar av det, speciellt i helgen..skall se om det går att vara "sjuk" i morgon...mamma jobbar, så det blir lite lättare då...


man måste ju börja försiktigt när man börjar äta igen, får köpa hem cola light eller nått, och sen har vi alltid gurka hemma, så att det blir nått lätt...läste nånstans att man bara skall äta råa grönsaker i början efter en fasta, så jag får väll försöka med det...


har tidigare lätt fallit i hets, men har aldrig vattenfastat tidigare, utan har juicefastat och då får man ju smak för nått, men med vatten så blir det ingen smak...tror att det gör att suget försvinner en del i alla fall=)...


tack igen, jag känner mig så nöjd=)...


Av Linda - 19 juni 2008 23:20

Då har det gått två dygn sedan jag åt sist=) ...eller mer exakt 49 timmar (snart 50)...är så fruktansvärt nöjd...

dricker en del vatten istället=)....och är inte det minsta hungrig...yey...hahaha...skall bli skoj att se hur länge jag klarar...och hur lång tid det tar innan jag blir hungrig...känns så mycket bättre när man är hungrig...det känns som att det bränner mycket mer när man är hungrig=)...


jag var faktiskt ute på en promenad med Vovven, inte en långpromenad, eftersom min vila blev lite längre än planerat, så får försöka gå en långpromenad i morgon innan jag åker och tränar(planerar det i alla fall=)) måste ju ändå hem och hämta grejjer så kan ju lika gärna träna på vägen=)...


nej nu skall jag leta lite thinspo innan jag lägger mig=)...


Av Linda - 19 juni 2008 17:08

Min syster skall vara hundvakt tills på Söndag=)...och vi skall på långpromenad=)...skall bara vila lite först=)...haha..skoj skoj=)...

Av Linda - 19 juni 2008 14:52

ca 300 gram sen i morse faktiskt...haha...ville bara säga det=)

Av Linda - 19 juni 2008 14:34

pratade just med min "nye chef"...och kommer inte att få jobba där i sommar trots att jag fått schema och allt...

anledningen:

De fick inte tag på mig i måndags...men va faan då!! lite av anledningen var också att jag inte gick att få tag på på förmiddagarna när jag gick i skolan...hallå vad konstigt då...så nu är jag 170 timmar fattigare än vad jag var tidigare...

hallå eller...skall prata med henne om fortsättningen i nästa vecka...vill väll inte komma dit om jag inte är välkommen eller? hon skulle ringa i nästa vecka, och då får jag väll säga att det känns fel att komma dit när folk inte litar på att man kommer...det känns ju helt fel...tråkigt...var ju där på min praktik..och edt var helmysigt=(...


Men så har jag kollat efter lite annat jobb, och skaffade ett nytt på en gång...eller ja...eller extra jobb i alla fall...skall träffas i början på nästa vecka...kommer att bli jättebra...


känns bättre nu i alla fall=)...var helt förtvivlad efter att ha pratat med "chefen", men kom upp till datorn och kom på att jag skulle ringa till det nya stället...och nu känns det riktigt bra=)...yey

Av Linda - 19 juni 2008 13:47

en riktigt bra dag...har jobbat som bara den idag....skojjigt=)...


har jobbat med en som knappt vet vad hon heter, hon har jobbat där i massor med somrar men kan ändå ingenting i stort sett...och en tjej som gick sin fjärde dag idag..hon är jätteduktig, så ajg satte dom ihop och sprang iväg själv=)...haha...=)

städat och donat har jag gjort med...yey...kände mig jätteduktig...


en liten fråga bara...vart kom all energi ifrån??


Nu är det ca 40 timmar sedan jag åt=)...är riktigt nöjd...låter inte så mycket, men det ska bli mer=)...har redan en plan inför middagen...bara min syster hemma och hon sover som en gris...och jag har en massa burkar med fiskbullar...så jag har nog "ätit" en sådan när jag kom hem=)...hehe..yey..=)


Hade inte gått ner mer över natten tyvärr...men är på väg igen nu efter denna katastrof...man måste kasnke ha sådana ibland med, för att lyckas...två steg fram och ett steg tillbaka=)

Ovido - Quiz & Flashcards