Alla inlägg den 14 juni 2008

Av Linda - 14 juni 2008 23:50

D: tack så mycket..känns skönt att någon kikar in=) 

Nikki: jag är 163 cm kort..

Av Linda - 14 juni 2008 23:45

Skakar fortfarande som en idiot...känns lite lugnare efter lite thinspo...delar med mig av lite=)


Av Linda - 14 juni 2008 23:14

mammas kalas blev en total katastrof, för mig i alla fall...drack en del, men inte så mycket, är ju någorlunda nykter nu...

började ganska bra, åt lite för mycket middag, med kycklingsallad, men sallad är ju nyttigt..och åt en hel del röd lök som jag har fått för mig är bra att äta...men sen kom ju tårtorna, tre olika...

 och jag hetsade nått fruktansvärt...kunde kanske varit värre, har varit värre förr...men det är något fruktansvärt för att vara nu..=(.... tog tre bitar..två av varje typ...var typ stupfull då eller nått...

kom in i en salgs dimma och bara hävde i mig det...när jag kom til mina sinnens fulla bruk igen mådde jag så dåligt..=(....


jag var ju såklart trött och behövde gå in, sa jag i alla fall...kom in och tänkte skriva lite här...


men tog tre stycken durcolax..ja jag vet att man bara skall ta två..och att jag nästan dör av att ta två, men kände att jag var tvungen...men det är lugnt...jag såg hur de kom upp när jag två minuter senare, för första gången på drygt fyra år sätter fingrarna i halsen...(brukar annars dricka vatten tills jag kräks spontant, hjälper typ till med magmusklerna elelr nått)...eftersom jag fortfarande var/är lite påpverkad så kunde jag ju köra ner fingrarna ganska bra utan att själv "bry mig"...men upp kom det en jävla massa, jag slutade inte förrens jag kände smaken av galla, usch det är vidrigt...


fattar inte att jag kan förstöra på det här sättet, mådde så fruktansvärt bra igår och hela dagen fram tills maten...mådde riktigt bra av att känna mig hungrig...nu är det total skit...


men såg ut som att det kom en del sallad med så det mesta av tårtorna kom nog upp i alla fall...hoppas jag...tror att en del kyckling också följde med...


tog två nya durcolax, (för jag såg helt säkert att de andra kom upp, annars hade jag aldrig vågat) jag "måste" för att känna att det försvinner...mår så fruktansvärt dåligt nu...skakar som ett asplöv...


fattar inte att man kan göra sig själv så illa som att äta när man mår så fruktansvärt bra av att avstå?

Av Linda - 14 juni 2008 14:33

..med mamma, idag är den stora festen...eller stor och stor, det kommer några stycken i alla fall=)...har handlat massa grönsaker...blir sallad, jättebra, då kan jag sitta och småknapra på lite gurka=)...12kcal/100gram, aldelles perfekt=)...


har fixat en del hemma med...gjort i ordning där vi skall sitta och lagt folie runt en stor balja som vi skall ha cider/öl i...skall kyla ner de med petflaskor med fryst vatten i...la dem i frysen i morse, hoppas att de hunnit frysa tills senare...skall ga folie runt dom med, så att det ser riktigt glammigt ut...min syster kom på ideen med baljan, men jag kom på ideen med flaskorna, känner mig riktigt nöjd...tror att det kommer att bli bra...


hoppas att jag kan hålla mig ifrån de där jävla knotten bara, får jätte stora blaffer av dom ju...men blafforna är mindre än de var i fjol, så det känns bra, nästa år kanske det inte känns alls=)...


men nu skall jag hämta min sambo på jobbet och min syster hos sin kompis med tårtorna...

min sambo kunde inte riktigt köra i morse efter igår kväll=)...hehe...men men, jag kör så gärna så...


hej så länge

Av Linda - 14 juni 2008 07:39

Var ju redan inne så hittade dom snabbt=)

Start BMI 36,5 - 97 kg=(

BMI 34,6 - 92 kg [X] ny bikini (var ju redan köpt när jag kom på detta ju=))

BMI 31,9 - 85 kg [  ] Nytt te

BMI 30,1 - 80 kg [  ] Ny ögonskugga

BMI 28,2 - 75 kg [  ] Testa alla gamla kläder

BMI 26,3 - 70 kg [  ] Ny väska

BMI 24,4 - 65 kg [  ] Nya kläder

BMI 22,5 - 60 kg [  ] Tatuera mig

Av Linda - 14 juni 2008 07:29

Jag har lyckats:P...trots kalaset igår har jag gått ner ett kilo=)...har ju stått stilla på 90,4 i tre dagar, men nu visar vågen på 89,4...är toppennöjd =)....tänkte ta nått att äta innan jag vägde mig, emn är glad att jag inte gjorde det...är ju nästan överlycklig ju=)...var ett år sedan jag var så "liten" sist...fattar inte att man kan gå upp så mycket på så kort tid, men nu är det på väg bort igen...yey...

7 augusti förra året vägde jag 88,9...bara för ett kort tag tyvärr under ett panikförsök att gå ner i vikt innan skolan började, men det misslyckades...kan inte ha sånna mål, då får jag panik och hetsar...

om jag skärper mig nu så är jag där inom två dagar hoppas jag...man skall ju inte hoppas för mycket, skall ju gå på blöt fest ikväll och det är inte det bästa i kaloriväg...

men just nu är jag nöjd...


bara 4,4 kilo kvar till första delmålet...då sakll det inhandlas te=)...

skall se om jag hinner logga in och plocka fram mina mål så skriver jag in dom snart med=)...


hej hopp

Av Linda - 14 juni 2008 03:41

okej, det får väll bli sista i natt då...har hittat massa bra thinspo, lyssnat på massa bra musik..och är ganska trött...

skall upp och köra sambon till jobbet om lite mindre än tre timmar, kanske skall vila lite imellan???..

och så är det ju ljust ute nu...mysigt att sitta uppe på natten faktiskt, ingen vaken och man har lugn och ro...=)....

nej skall vila nån timme nu så jag orkar städa klart i morgon med...

Ha en underbar dag allihop=)...

Av Linda - 14 juni 2008 03:40

En stark kvinna, nått man verkligen skall beundra, sen att hon är vacker det är väll bara ett plus...

Ovido - Quiz & Flashcards