Direktlänk till inlägg 14 juni 2008

haha, yey=)

Av Linda - 14 juni 2008 07:29

Jag har lyckats:P...trots kalaset igår har jag gått ner ett kilo=)...har ju stått stilla på 90,4 i tre dagar, men nu visar vågen på 89,4...är toppennöjd =)....tänkte ta nått att äta innan jag vägde mig, emn är glad att jag inte gjorde det...är ju nästan överlycklig ju=)...var ett år sedan jag var så "liten" sist...fattar inte att man kan gå upp så mycket på så kort tid, men nu är det på väg bort igen...yey...

7 augusti förra året vägde jag 88,9...bara för ett kort tag tyvärr under ett panikförsök att gå ner i vikt innan skolan började, men det misslyckades...kan inte ha sånna mål, då får jag panik och hetsar...

om jag skärper mig nu så är jag där inom två dagar hoppas jag...man skall ju inte hoppas för mycket, skall ju gå på blöt fest ikväll och det är inte det bästa i kaloriväg...

men just nu är jag nöjd...


bara 4,4 kilo kvar till första delmålet...då sakll det inhandlas te=)...

skall se om jag hinner logga in och plocka fram mina mål så skriver jag in dom snart med=)...


hej hopp

 
 
D

D

14 juni 2008 08:58

Bra jobbat tjejen!! verkligen skit duktig! kämpa på =)
Kram D

http://d0nnasummer.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 26 maj 2014 16:46

Kolla in det här, tjäna extra pengar enkelt. Jag kan så varför inte du också ;)   http://Visitors2Cash.com/ref.php?refId=168286 ...

Av Linda - 29 december 2009 12:01

Ser att ni är inne och kikar, kommer nog inte tillbaka hit, men har ett nytt place om någon skulle vara intresserad? Lämna ditt bloggnamn så kikar jag förbi, annars finns jag som mebeautiful på gröna sidan(numera blåa:P)   så kika in om ni vill...

Av Linda - 28 mars 2009 12:23

shit, att man kan hälla i sig så mycket akohol egentligen??   jaja, nyktrar väll till under dagen...ska gå till en kompis snart, är ca 2 km dit kollade vi på internettoch eftersom ingen av oss kna köra så blir det till att promenera...   vågen visade...

Av Linda - 27 mars 2009 20:37

känns inte jättelockande just nuj, druckit en drink(dödskalle, precis vad jag e nu) väntar bara på en irsäkt att gå och spy upp chipsen som också har åkt ner:/...men det är lite svårt på ett htelrum med toaletten bara precis intill:/...   att man ska...

Av Linda - 27 mars 2009 15:02

jag och älsklingen sitter i bilen och ska på minisemester till karlstad över helgen, bo på billigt hotell och ta det lugnt...   gårdagen kan förklaras med fyra bokstäver HETS fuck vad illa det gick...och 76,7 stannade vågen på i morse:/...   massa la...

Ovido - Quiz & Flashcards