Alla inlägg under september 2008

Av Linda - 21 september 2008 12:50

orkar inte skriva..


men hittade en riktigt bra låt till er alla så länge!!


http://www.youtube.com/watch?v=8sslu8bDJNQ&feature=related
Av Linda - 18 september 2008 08:47

igår visade vågen på 79,9 igen, men vad gör det, hade hoppats på under 70 vid det här laget...har det verkligen blivit så svårt??


har precis ätit frukost, en baguette med kyckling, och curryröra...vitt bröd:/...men inte så mycket röra i alla fall...


sitter här med en cola light plus vitamins...skall ut och gå sen, långt långt...min syster slutar inte förrens halv ett så har en hel del tid på mig...letar efter träningsvideor på youtube också, men hittar inte så bra...:/...


är ganska pessimistisk idag...men nu kan jag nog klara det...kanske...guuud vad veligt det är i huvudet=(...

Av Linda - 15 september 2008 10:02

bortrest över helgen, till ett jättemysigt ställe, men det är itne alltid så bra, en husmor som lagar massa mat åt oss:/...inge bra alls...:/... väger mer nu än vad vad jag gjorde för sex veckor sedan tror jag....:(...


men nu är jag ganska motiverad, lite trött, men känner mig motiverad....


tänker inte äta något innan jag åker till jobbet mera, för då blir jag bara mer hungrig på jobbet....skall förssöka att låta bli att äta där med, men det är inte så lätt...men det ska gå...nu skall det evrkligen inte förtsätta upp nå mera!!!



Carro:sen innan sommaren, när innan sommaren? har gått ner nästan 15 kilo sen i slutet av maj, men har stått still på typ samma vikt i fem sex veckor nu:/...

Av Linda - 12 september 2008 09:39

eller mot kvällen i alla fall...


laxerande igen, fyy vad hemskt...men känns nästan bättre, har inte vågat ställa mig på vågeen än, men jag måste...


skall resa bort över helgen och då finnsdet ingen våg jag kan använda..

så måste ha en före och efter vikt, det blir alltid kaos när jag åker iväg....fyyy...trots att det blir en del träning s¨hj'lper inte det när man äter ute varje dag:/...

Av Linda - 10 september 2008 21:41

en halv portion havregrynsgröt, en grov smörgås med ägg på.


två knäckebröd med banan


ett äpple 


två knäöckebröd med banan(till)


ganska nöjd med det...


... men klart jag gick ner när de andra skulle äta ikväll..

två varma smörgåsar, med skinka, mimosasallad och tomat=/...

tycker inte ens om varma smörgåsar...faan då..


ganska glad över att jag tränade två gånger igår, både före och efter jobbet...skall plåga mig med lite extra träning nu...har sån träningsverk nu, men jag är värd mer än så här!!


i morgon börjar jag klockan två, hoppas kunna träna mycket innan det och ändå sova ut, kan behöva det med...man blir ju hungrig av att vara trött...


nej nu blir det träning!!


hej svejs






Fin hon é!!

...

Av Linda - 9 september 2008 10:14

jag bara vräker i mig...hade som tur var kommit under 80 kilo idag igen, som jag hade kommit över igåt=(...skall inte åka till syster yster mer utan en bra matplan:/...


igår blev det två bullar och en två kakor, men annars ganska nyttigt, kyckling och banan och minestronesoppa...men alldelles för mycket....=/...


känner mig så fruktansvärt besviken på mig själv bara:/..

jag har ingen kraft att kämpa..


och så kommer det idioter som skriver att jag är helt sjuk i huvet, tack tack lixom, jag visste ju inte det innnan, så ni måste berätta det för mig...:/

Av Linda - 7 september 2008 16:48

enda roliga ikväll, eller??

jo kan tänkas så i alla fall...


Av Linda - 7 september 2008 14:17

en total hemsk helg, med mcdonalds, godis och chips...

känner mig inte det minsta taggad, orkar inenting, och har räknat uit att människan ajg jobbar med är en total idiot...åååh...trodde att hon var bra innan jag började, men icke sa nicke...fyyy, hon tror att jag e helt dum i huvet och måste förklara allt för mig...åååh...jag har fan jobbat här3,5 år och hon ett halvår, vad fan tror hon...ung och dum?? att folk inte fattar att man kan vara bra trots att man bara är 21 år...

tycker inte om det här....jag som älskar att jobba önskar att jagj bara kunde gå hem igen, det är inte ens skoj längre:/...


och vännen, jag har inte glömt dig...bara inte haft någon ork alls....vill bara hem och gråta nu:/

Ovido - Quiz & Flashcards