Alla inlägg den 2 september 2008

Av Linda - 2 september 2008 16:30

Sitter på jobbet!

Har gått så dåligt på jobbet ett tag nu, räknade ut att det går lättare nu! och jag vet varför också...jag äter inte lika mycket...nej ni tror mig inte, man fungerar bättre när man äter bra BLABLABLA...men jag fungerar bättre om jag inte äter eller spyr det jag ätit...helt klart...så nu blir det halvfasta i alla fall..

kan tyvärr inte helfasta som jag vill eftersom alla ärså jävla luriga...


hetsade vid lunchen idag, potatismos(säkert emd massa smör:/) fiskbullar och SÅS, även efterrätt med kräm(utan mjölk)

men spydde upp en hel del, ville mer men min arbetskamrat kom tillbaka så det gick inte...

skönt med omelett ikväll, då finns det ingen risk att jag ätere, omelett med champinionsås, äter varken sås eller ägg(om det inte är löskokt, eller hårdkokt utan gula)...


jobbar i morgon med, sen är det första skoldagen på torsdag, föreläsning via datorn, kan vara bra, aksnek man kan göra något under tiden, om det inte är en massa klurigheter som man måste skriva ner och så..hmmm..hoppas inte det, orkar inte börja emd att sitta hela dagen på föreläsning och skriva...och måste verkligen träna, fy faan ad äcklig man är egentligen=/...


nu är min rast slut, så skall väll försöka göra något innan jag delar mat...

hej svejs

Av Linda - 2 september 2008 10:57

mat är en ond sak som någon idiot hittat på och sopm man så lätt blir beroendde av...=/...


äta, kräkas laxera, det är vad jag gjort de senaste dagarna=(...inge skoj alls...vill inte äta...

är till och med hungrig, jag är aldrig hungrig, vad fan är det för fel...


har gått ner lite lite till...(inte allt so jag gått upp, men snart hoppas jag på det).....


77,9 idag...har inte varit under 78 på ett tag nu(några dagar, PANIK!!)

måste under 65 nu på en gång, måste måste måste!!


den jävla apan skall inte tro att hon är något!! proppa i mig mat bara för att hon skall slippa känna sig fet...bara för att hon saknar karaktär betyder det inte att jag gör det!!

Ovido - Quiz & Flashcards