Alla inlägg den 25 juni 2008

Av Linda - 25 juni 2008 22:47

Ont i magen=(...hungrig som satan, tror jag att det är i alla fall...har int i alla fall=(...vill inte äta, vill inte ge upp=(.....om bara några minuter så har det gått exakt tre dygn sedan jag åt...vill verkligen inte ge upp nu...bara fyra dygn kvar...vill inte misslyckas nu...vill erkligen inte..=(...


skall iväg och träna minst en gång i mrogn i alla fall, har bokat mig för Bodypump...hoppas att jag orkar träna i mrogon bitti med....skall inte ge upp...jag är bättre än så...


Eller är jag det??

Av Linda - 25 juni 2008 21:40

Känns ganska bra idag, trots att det inte blivit nån promenad, finns ju lite tid kvar, emn vi får se...kanske blir lite öövningar, nja, kanske inte...vill sova nu...är jättetrött, tror jag...lite vimsig bara kanske..=(...


intag 2 kcal + några tuggumin...

uttag: 300 kcal =)...

känns lite bra i alla fall...


kollade på http://www.losertown.org/eats/cal.php och där står det att om jag inte äter och inte tränar så kommer jag att vara nere på 47 kilo den 30 juli=)...hehe, får välls e hur det går:P..man vet ju aldrig=)...


PS!

Av Linda - 25 juni 2008 16:55

66 timmars fasta nu=)... and still going..=)

Av Linda - 25 juni 2008 16:51

Precis hemkommen efter träningen, orkade inte så mycket idag, men brännde ändå 300 kcal på Crosstrainern=)...hård träning i alla fall=)


Sen satt jag och tittade på när älsklingen åt kebabsallad....fyyy vad jag ville ha=(...men tog ingenting ändå....luktade på brödet och på dressingen...brödet luktade jätte jätte gott=(...


var på ICA och handlade sen, tv sex pack cola light, kommer att leva påp det nu...glömde ju bort att göra Citronvatten i morse, så det har inte blivit av idag, emn i morgon så...då skall jag träna två gånger=)...en gång på crosstrainern och sen Bodypump på kvällen, skall bli skoj=)....bränner massor hoppas jag=)...


Skall försöka ta med älsklingen ut på promenad senare ikväll också...blir i pausen på fotbollen förmodligen, så ingen lång promenad, men rask i alla fall=)...


Nu skall jag kika runt lite...

Hej svejs

Av Linda - 25 juni 2008 12:03

Slog i ryggraden nyss..=)...eller slog i och slog i..lutade mig bakåt och det kändes i alla fall=)...inte lika mycket som "studsar" tillbaka nu=)..yey...hehe..bara 30 kilo till så får jag ha kuddar runt hela mig sen:P..hade vart så mycket bättreb än nu i alla fall.--

Av Linda - 25 juni 2008 12:03

Av Linda - 25 juni 2008 10:45

Gått ner 1,1 kilo tills idag=)....och kollade faktiskt vågen flera gånger innan jag godtog svaret=)...men är ganska nöjd nu då=)

Och är inte hungrig nu så det känns ju bra=)


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards