Alla inlägg den 28 juni 2008

Av Linda - 28 juni 2008 23:57

har ätit som en jävla häst...fattar inte att man kan vräka i sig så mycket:S...mår illa bara av att tänka på det...

och jag har inte kunnat kräkas, för alla "håller koll" på mig, för att jag är sjuk och de tycker synd om mig...skall aldrig mer vara sjuk, aldrig aldrig aldrig!!!


men positiva är att vågen bara visar på 100 gram mer än i morse...men känns hemskt...hoppas på att gå ner över natten i alla fall!...

tog två durcolax nu...har druckit två koppar te och håller på med en flaska cola light så hoppa på att tabletterna skall funka som jag vill!!


men men i morgon är en ny dag...mamma skall köpa tårta och fira sin födelsedag, får väll vara det enda jag äter i morgon...hoppas på att de inte vill ha familjemiddag bara, hon hade ju stort kalas för två veckor sedan:S så nu blir det väll bara för familjen, lär väll bli middag...fy vad jobbigt...hoppas på tacos, massa grönsaker och stark sås, kan ju hoppa över bröden kasnke....hade säkert varit gott...och grönsaker är nyttigt och såsen är stark och höjer ämnesomsättningen=)...nu kändes det bättre, haha, man blir mycket smartare av att skriva av sig:P....


tappar läsare för varje sekund av mitt babbel:P...


jaja, i morgon får jag nog träna, lär väll få gå en liten promenad i alla fall=)...

skall göra lite situps, benlyft och "rumplyft" innan jag lägger mig sen=)...

måste ju göra nått i alla fall=)....


natti natti allihoppa!!

Av Linda - 28 juni 2008 17:05

Skall aldrig mer åka och handla i mataffären när jag är sjuk....ville ha french hotdog med vitlökssås så vi tänkte bara åka till macken här men så ville min syster ha balsam och shampoo så vi fick åka och handla...fy vad hemskt det var...helt slut nu efteråt, har vilat en timme, emn inte kunnat sova...


köpte i alla fall Dexter=)...och en bröllopstidning=)...positivt..=)..


och gick av mig lite av min french hotdog..=)...åt inte hela ens såd et är ju bra=)...


känner mig ganska positiv nu ändå fast att jag är helt förstörd...men men....får se hur det är i mrogon=)

Av Linda - 28 juni 2008 12:42

Har bara gått ner 0,2 kilo sen igår=(...ville verklige natt det skulle varit mer...=(..men men...får väll hoppas på mer i morgon....låtsas att man samlar på sig vätska när man är förkyld, är så dålig på sånt, men jag kan ju inbilla mig själv saker i alla fall och hoppas att de är sanna...


i morgon skall jag iväg och köpa te, ävgen om jag är sjuk då med...men jag vill ha mitt te!!!!


orkar inte skriva mer, skall försöka läsa lite på bloggarna som jag följer nu...har inte orkat det tidigare...


hej svejs

Av Linda - 28 juni 2008 08:59

Ja just det inte god morgon, fy vad jag är sjuk, "tyck synd om mig"......

skall vila en stund till snart innan vägningen nu på morgonen...känner mig så uppsväld så det är hemskt...och så fruktansvärt trött....


nej nu skall jag sova en stund...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards