Alla inlägg den 17 juni 2008

Av Linda - 17 juni 2008 22:13

Av Linda - 17 juni 2008 21:52

Kalaset gick precis lika illa som jag trodde att det skulle gå...massa kakor och läsk och tårta...men tårtan var äcklig...torr och hemsk..så åt bara lite och det är ju bra...


men innan vi åkte så skulle mamma och pappa betämt äta, så jag tog några överblivna pannkakor sen igår....sen bjöd de på korv...och man kan ju nästan inte tacka nej när de bjuder=(...fyyyy...


Tack D, du är en ängel...i morgon är en ny dag, i morgon är jag stark...


skall hem i morgon och leta efter min kalender, den är helt borta, om den inte ligger där så måste någon ha ätit upp den...blääää då!!


tänkte åka och träna i morgon med...måste det efter idag=(...


skall ju jobba i morgon kväll också...vill inte...


D: jag jobbar på äldeboende, med demeneta....pedagogiska måltider, och hur mycket fikabröd som helst=(...nog den värsta platsen på jorden just nu...

men skall jobba som personlig assistent lite under sommaren också...där är man ute och går mycket...roligt=)...och man får gå och träna en stund på arbetstid i deras eget gym...bara för att man har så långa arbetspass...=9...det måste jag ju utnytja=)...hehe...


känne mig nästan redan bättre, trots kalas och sånt, måste tänka framåt....världen here i come!

Av Linda - 17 juni 2008 17:16

Vill ju att ni röstar när ni kikar in på min blogg...105 stycken som varit inne på sidan och bara 13 stycken som har röstat...hallåååååååå???

Av Linda - 17 juni 2008 16:05

har gått upp 5 hekto sen i morse...får hoppas att det inte blir ett långt kalas ikväll...


vem faan går på tre kalas på fem dagar?? jag kan vberätta det! JAG!!...fy för kalas...skall nog se till så att alla slutar fylla år=(....


Nej nu vill jag inte mera...hoppas på att mina synephrine börjar fungera snart...annars skall jag nog sjukskriva mig så att jag slipper se någon eller se mat över huvud taget!1=(...


jag vill verkligen inte mer!!!

Av Linda - 17 juni 2008 15:40

...tänk om man fick se ut så=(

Av Linda - 17 juni 2008 15:31

hur gör man för att kommentera på någon som bloggar på blogspot.com?? måste man vara medlem där själv eller??

fattar inte i alla fall...


får skriva här då...

Donna du är jätteduktig...du kasnek behövde det lilla extra maten just idag=)...kan vara så i alla falll8 elelr igår, förstår som sagt inte riktigt blogspot)...

tänk om en annan kunde vara så duktig=(...

du är underbar, fortsätt kämpa=)

Av Linda - 17 juni 2008 15:23

drack två glas äpple dricka till lunchen...kommer väll att ha gått upp tre kilo tills i morgon eller nått...fyy vad hemskt det skall vara då...har nästan ångest över att jag måste tillbaka till jobbet i morgon och jobba=(...

Av Linda - 17 juni 2008 15:18

började med att äta två ljusa smörgåsar på jobbet i morse...åt sedan lunch: salt sill med potatis lite grönsaker och massa sås....och såsen var inte ens god=(...drack ett glas söt rabarbersoppa med två söta skorpor till som efterrät..=(...nej hur fan kan man göra så här, det kan jag inte förstå...


Och har gått upp tills idag också...vägde 88,3 igår och idag 88,5=(...tack vare alla pannkakor igår, faan att jag inte lyckades få upp mer...hade känts så mycket bättre=(...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards