Alla inlägg den 26 juni 2008

Av Linda - 26 juni 2008 17:11

Man måste ju äta lite emellanåt för att inte kroppen skall ställa in sig på svält:p..haha...blev lite mycket idag att se älsklingen äta, men åt bara lite lite lite, fick inte ens ont i magen=)....känns rätt bra efteråt och älsklingen är nöjd över att jag ätit lite=)....


Var så trött innan med, men nu är jag hur pigg som helst=)...så det var nog en bra idé tror jag...har inte gått upp något sen i morse, hade gått ner 200 gram sen jag vägde mig tidigt i morse, men nu har jag gått upp de 200 igen, men det gör faktiskt inget, vet att jag komme att gå ner i alla fall=)...


mår både bra och dåligt psykiskt tror jag...jag mår dåligt över att jag inte kommer att gå ner så mycket tills i morgon, men det känns bra att ha ätit, blir inte ett så stressande moment att inte äta...


Var och tränade förrut i alla fall=)...känns jättebra, 290 kcal på crosstrainern och en stunds hård styrketräning=)....känns bra ändå...nästan så att jag glömmer att jag ätit=)...


ska se lite på TV nu=)

hej svejs

Av Linda - 26 juni 2008 09:42

nu är det snart 83 timmar som fastan har hållit på, blev fruktansvärt jobbigt igår, men nu sitter jag och smuttar på min cola light och det känns bra, får  bli min frukost=)...


Så fort älsklingen har vaknat så skall vi åka och träna, måste träna länge idag, mår mycket bättredå, ännu bättre än jag mår nu=)...


hade gått ner 800 gram sen igår=)...inte så mycket som igår, men ändå nästan ett kilo=)...får hoppas på mer tills i morgon...är ju med i en ny tävling den här veckan, och ligger trea=(...vill ju vinna ju, får hoppas att jag orkar träna massor idag, blir tyvärr inte någon Bodypump ikväll som hoppats, skall på bio med älsklingen...hittils har våra biobesök varit katastrofala, men jag skall klara det, jag är starkare nu...för säkerhets skull får det bli extra träning på dagen nu...

*hoppas jag klarar det*

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards