Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Linda - 18 juni 2008 23:47

Av Linda - 18 juni 2008 22:59

elelr lite yr i bollen kanske..hehe...är glad i alla fall..fortfarande...måste ju skryta lite om mig själv nu när jag varit så duktig hela dagen...

vad ni än gör läs inte i morgon:P..hehe...jo gör ni det om ni villl=)....


skall snart väga mig..och se om jag gått ner nått idag...*hoppas hoppas*

måste nästan ha gjort det tycker jag...ingen mat och lite träning...plus en hel del springandes på jobbet...skoj skoj...man gör ju så gott man kan eler hur..=)...måste visa framfötterna=)...för vikarierna också?? nej för som visar man att man är bätrtre än dom=)..haha...har haft det skoj idag i alla fall=)...


se vad mycket lyckligare man blir av att inte äta=)...och mycket tjatigare..hehe..i morgon kommer ingen vilja läsa:P

Av Linda - 18 juni 2008 22:17

Har fastat hela dagen...yey....klarade hela dagen på jobbet...trots kakor och en massa mat..hehe

är riktigt stolt över mig själv=)...så idag ligger jag på minus 172 kalorier efter 22 minuter crosstrainer=)... hahaha....

kanske har lyckats bli av med lite av det jag hade i mig igår i alla fall=)...och i morgon blir det mer...yey...haha...


skall se om jag kan komma iväg och träna i morgon...får se...man skall egentligen inte säga nbått i förväg... eller jag skall inte säga nått i förväg...brukar aldrig bli som planerat i alla fall=)...hehe....

Av Linda - 18 juni 2008 11:11

okej..nu åker jag alldelles strax iväg och tränar...på riktigt till och med=)...sov ju så gott igår morse så det blev ingen promenad..och inte igår kväll heller...men nu skall jag träna...yey...

Av Linda - 18 juni 2008 10:33

Har gått upp ett kilo till sen igår=(...

nu blir det ett försök till fasta de närmaste dagarna...måste komma till rätta med maten nu...måste gå ner i vikt...

jag känner mig så äcklig...mår illa efter all mat igår...att man aldrig kan skärpa sig!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards