Alla inlägg den 27 juni 2008

Av Linda - 27 juni 2008 23:55

åt pasta med nån korvröra....gick bra i typ tio minuter, sen kunde jag inte ha kvar det längre:S....fick upp en del, men inte allt tror jag...faaan då...var en sån liten portion men det gick inte ändå:S mådde så illa=(...så nu tror mamma att jag har magsjuka med, inte bara förkylning, kasnke är bra det..:/


nej nu skall jag dricka upp mitt kamomillte(som älsklingen gjort till mig=)) och försöka sova...


natti natti

Av Linda - 27 juni 2008 20:56

känns så nu i alla fall, karar kan ju inte klaga på att dom blir förkylda i alla fall, är i stort sett hjälplös..och den lilla apan som smittade mig(min syster) bara kom och skrattade åt mig...

har inte kunnat äta mer idag i alla fall, har dovit sen jag kom hem förrut, eller sen alla lyckades vara tysta i alla fall...

tur att man vet vart knapparna sitter så man slipper koncentrera sig på att hitta dom när man skriver....hade blivit extra jobbigt då...


Tack för alla fina kommenarer, känns så mycket bättre med lite pepp och tips än folk som tycker man är dum i huvet...


skall nog börja äta frukost i alla fall...men har riktigt svårt för att äta alls...ville egentligen spy upp de två äggvitorna jag åt i morse, men kunde ju inte det=(...vi hade en hel del kvar att göra så det fanns ingen tid...


mår riktigt dåligt nu, vet att min "tant" har gått bort när jag sovit, hon hade inte långt kvar när jag gich hem....riktigt ledsen är jag=(...hon var så snäll och söt...

nej nu är jag helt slut, ledsen och förkyld, ingen bra kombination=(...

Av Linda - 27 juni 2008 14:38

Har gått ner till 84,5 kilo till idag, trots den hemska kvällen igår...=)...allt måste ju ha kommit upp då=)...känns ganska bra=)...skall iväg och köpa te sen eller i morgon=)...får se när den affären som jag skall handla i är öppen=)...



Start BMI 36,5 - 97 kg

BMI 34,6 - 92 kg [X] ny bikini (redan köpt)

BMI 31,9 - 85 kg [ X] Nytt te (snart=))

BMI 30,1 - 80 kg [  ] Nya skor

BMI 28,2 - 75 kg [  ] Testa alla gamla kläder

BMI 26,3 - 70 kg [  ] Ny väska

BMI 24,4 - 65 kg [  ] Nya kläder

BMI 22,5 - 60 kg [  ] Sy om gamla(nya) kläder

Av Linda - 27 juni 2008 14:10

okej, jag gav upp fastan idag, kom på att det är väldigt svårt att jobba och inte äta, kände mig aldelles yr på morgonen, så till frukosten åt jag faktiskt två kokta äggvitor med kaviar...men det är inte så farsligt, man måste ju ha frukost, hahaha, kan man bli mer patetisk...har bortförklaringar till allt:P...


är ledig i helgen och börjar bli sjuk så kan nog spela ännu sjukare än jag är så slipper jag äta alls:P...ont i halsen och förkyld, och jag har nog lite ont i magen med:p...mamma hade ont i magen förrut, jag kan ju spela på det i alla fall=)...


skall nog vila lite sen, min syster sitter hundvakt igen så skall nog gå en långpromenad med honom sen, min syster är bara glad att slippa, och jag är glad att jag har en anledning till att gå ut och gå=)...hehe....skojjigt värre...


skall nog kika lite på internett innan jag vilar=)...

hej svejs

Av Linda - 27 juni 2008 01:31

Var på bio...

innan bio var vi på mcdonalds, åt big mac jr och en ny sorts glass (jättegod tyvärr=()...spydde efteråt...

väl inne på bion åt jag en hel jävla snacks, en STOR sådann=(....drack två stora cola light också...låtsas som att det bara var det...kan ju försöka i alla fall...

kräktes igen efter bion, massos...det sista var blandat med galla, så hoppas att det var i stort sett allt...men man vet ju aldrig...


morgondagen ska bli bättre, får se om mamma kan sluta tidigare så vi kan åka hem tidigare än planerat...kan säga att jag inte känner mig bra eller nått=(....kan ju hoppas i alla fall...


här kommer mina favoritbilder, hahaha...på mig:P..hehe...kändes riktigt bra att ta dom idag faktiskt :P...kan bara säga att de inte är retucherade..inte det minsta:D...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards