Alla inlägg den 16 juni 2008

Av Linda - 16 juni 2008 23:38

har gått med i en ny tävling..skoj skoj..är en vecka tror jag=)...och jag vill vinna, nu får det inte fuskas nåt...måste vinna, måste måste måste!!


är fetast av alla som är med :s...så egentligen borde det väll inte vara så svårt...fy vad hemskt...känner mig så fruktansvärt äcklig...

 har gått ner nästan 9 kilo och det syns inte ett dugg...


trodde att jag hade fått lite muskelmassa, men det är inget som syns i alla falll, tränade ju som en idiot hur länge som helst, men nej då, fet skall man vara...fyy faaan!!

nej i morgon måste jag behålla fokus...ingen mat ingen mat ingen mat!!!!

Och absolut inga kakor..kommer att bli tufft på jobbet=(....

 men jag vill klara av det...jag klarade av att hålla mig ifrån kakorna sist jag jobbade, så varför inte nu??


JAG KAN, JAG VILL, JAG VÅGAR!!


nej nu måste jag väll sova, skall hämta extra vatten bara sen skall jag krypa ner...=(....vill inte, men måste väll..


tänk att känslorna skall hoppa så mycket=(...

Av Linda - 16 juni 2008 23:24

Här var lite bilder på Nicole Richie...så fin hon är..

Av Linda - 16 juni 2008 22:29

Säger man nej så är väll det ett nej..eller har jag fel??

Av Linda - 16 juni 2008 21:43

Blev ingen längre promenad... ville ju inte gå förbi grannarna...usch och fy =( men i morgon skall edt väll bli lite längre...kan ju ta någon och gå ut på promenad på jobbet=)...hehe...skall bli skoj tror jag...


åt tyvärr lite tacofärs, tacosås och gurka när jag kom in...men et var inte mycket..och såsen var ju stark så den ökar ämnesomsättningen=)...och gurkan är ju inte så mycket kcal i, mest vatten..och det behöver man ju=)...


...

Av Linda - 16 juni 2008 20:44

nej nu skall jag ta mig i kragen och gå ut och gå...skriver väll när jag kommer in igen=)...


hej svejs

Av Linda - 16 juni 2008 20:01

Åt en massa pannkakor förut...blev nått fruktansvärt mätt, kanske inte jättefarligt, men hade ICAs jordgubbssylt till och den är nått fruktansvärt söt, och det är verkligen inte bra=(...


men men, skall ut och gå en sväng sen innan det blir mörkt hade jag tänkt...


skall kolla efter lite bilder och lyssna på Buffy-the musical lite först...


får försöka gå upp tidigt i morgon så jag hinner gå en promenad innan jobbet, måste ju åka vid halv sju=(...men blir bra tror jag...skall lägga mig tidigt så vaknar jag i bra tid...


Av Linda - 16 juni 2008 19:32

var ju tvungen att göra den jag med=)



HUR TJEJIG ÄR DU?

[X] Du har fler än 10 nagellack. [ ] Du har en parfym som kostade mer än 500[X] Du har eller har haft lösnaglar. [X] Har/haft en bild på dig själv som bakgrundsbild på datorn[X] Du har minst 5 klädesplagg som du inte använder.[ ] När du var liten ville du vara en prinsessa. [X] Du brukar gå på stan med din mamma [ ] Du har haft rosa på ditt rum.

Totalt: 5

[X] Du har färgat håret.[X] Du har slingat håret. [ ] Du har alltid din mobil med dig. [X] Du dansar vilt när du är ensam hemma [ ] Du går aldrig hemifrån utan att vara sminkad.[ ] Du har inpackning i ditt hår minst en gång i veckan.[X] Du älskar att gå till frisören.[ ] Du solar hellre än att bada.

Totalt: 4

DU ÄLSKAR:[X] Skor[X] Färgen rosa[X] Shopping[X] Dekorationer[X] Speglar[ ] Skolan[ ] Delfiner[X] Disneyfilmer [X] Ljus[X] Blommor[X] Mjukisdjur

Totalt: 9

DU SHOPPAR/HAR SHOPPAT PÅ:[X] MQ[ ] Kompaniet[ ] Victoria's secret[X] H&M[ ] Aima[ ] New Yorker[X] Gina Tricot[X] NK[ ] Top Gun[ ] Taily Weijl[ ] Bijou Birgiette[ ] City Girl[ ] Colosseum[ ] Sisters[X] Annan affär

Totalt: 5

DU SÄGER OFTA:[X] Whatever[ ] Oh my god![X] Vet inte[ ] Cuite[X] Hot[X] Visst[X] Säkert[X] Ursäkta[ ] Fabulous

Totalt:6

DU LÄSER:[X] Frida[X] Cosmopolitan[ ] Glamour[X] Elle[ ] Teen Vouge[ ] Bravo[ ] Solo[ ] Wendy[ ] Bravo girl[ ] Star Flash

Totalt:3

DU GILLAR DESSA FIMER:[ ] Elizabethtown[X] Eva och Adam[X] Freaky Friday[ ] Ciao Bella[X] A Walk To Remember[X] Sweet Home Alabalma[ ] Where The Heart Is[ ] Just My luck[ ] John Tucker Must Die[X] The Holiday[ ] Girls United[X] How To Lose a Guy In 10 Days[X] The Hot Chick[X] My Girl

Totalt: 8

DU BRUKAR KOLLA PÅ:[ ] Lost[X] Top Model [X] Projekt Runway[ ] Desperate Housewives [ ] The Simple Life[X] Men In Trees[ ] 8th & Ocean[X] Grey's Anatomy [ ] The OC[ ] Laguna Beach/The Hills[ ] Nip/Tuck[X] Gilmore Girls[X] One Three Hill[ ] Heroes

Totalt: 6

DU TYCKER ÄR BRA: [X] Paris Hilton[X] Jessica Simpson[ ] Mariah Carey[X] J-Lo[X] Britney Spears [X] Beyonce Knowles[X] Christina Aguilera[X] Hilary Duff[X] Lindsay Lohan[X] Gwen Stefani

Totalt: 9

Totalt för hela testet:  55 Får du 0-20: Är du en tjej???Får du 20-30: Pojkaktig tjej.Får du 30-40:Rätt så tjejig. Får du: 40-50: Du är en tjej!

Får du: 50-60: du är riktigt flickig.


Då är jag riktigt flickig, säh inte det till min sambo bara..hahaha

Av Linda - 16 juni 2008 11:30

jahapp...då sitter jag här oxh skriver om absolut ingenting vettigt...skall iväg och träna sen hade jag tänkt..


och leta rätt på den förbannade kalendern, den bara försvinner hela tiden...fattar inte vart den kan vara, men förhoppningsvis så ligger den väll hemma, annars vet jag inte alls...får kolla i pappas bil annars, kanske hamnade där efter förra helgen, vet inte om jag haft den sen dess...


har varit och ätit frukost nu också...lite fiskbuller med tomat, gurka och rhode island dressing(men bara lite)...var inte så gott med så mycket så tidigt på morgonen, men man får väll passa på när förbränningen är som högst....


jaja, nu skall jag nog vila en stund till innan jag åker..

hej svejs


Ovido - Quiz & Flashcards