Direktlänk till inlägg 16 juni 2008

nu skriver jag igen...

Av Linda - 16 juni 2008 11:30

jahapp...då sitter jag här oxh skriver om absolut ingenting vettigt...skall iväg och träna sen hade jag tänkt..


och leta rätt på den förbannade kalendern, den bara försvinner hela tiden...fattar inte vart den kan vara, men förhoppningsvis så ligger den väll hemma, annars vet jag inte alls...får kolla i pappas bil annars, kanske hamnade där efter förra helgen, vet inte om jag haft den sen dess...


har varit och ätit frukost nu också...lite fiskbuller med tomat, gurka och rhode island dressing(men bara lite)...var inte så gott med så mycket så tidigt på morgonen, men man får väll passa på när förbränningen är som högst....


jaja, nu skall jag nog vila en stund till innan jag åker..

hej svejs


 
 
Sofia

Sofia

16 juni 2008 11:39

Hej!

tack så mycket! Det är så skönt att läsa såna kommentarer som din efter att man har vart nere^^ Jag mår mycket bättre nu och gör mitt bästa av situationen nu så mycket som möjligt.^^
Så tack åter igen!^^


-Sofia

http://www.only.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 26 maj 2014 16:46

Kolla in det här, tjäna extra pengar enkelt. Jag kan så varför inte du också ;)   http://Visitors2Cash.com/ref.php?refId=168286 ...

Av Linda - 29 december 2009 12:01

Ser att ni är inne och kikar, kommer nog inte tillbaka hit, men har ett nytt place om någon skulle vara intresserad? Lämna ditt bloggnamn så kikar jag förbi, annars finns jag som mebeautiful på gröna sidan(numera blåa:P)   så kika in om ni vill...

Av Linda - 28 mars 2009 12:23

shit, att man kan hälla i sig så mycket akohol egentligen??   jaja, nyktrar väll till under dagen...ska gå till en kompis snart, är ca 2 km dit kollade vi på internettoch eftersom ingen av oss kna köra så blir det till att promenera...   vågen visade...

Av Linda - 27 mars 2009 20:37

känns inte jättelockande just nuj, druckit en drink(dödskalle, precis vad jag e nu) väntar bara på en irsäkt att gå och spy upp chipsen som också har åkt ner:/...men det är lite svårt på ett htelrum med toaletten bara precis intill:/...   att man ska...

Av Linda - 27 mars 2009 15:02

jag och älsklingen sitter i bilen och ska på minisemester till karlstad över helgen, bo på billigt hotell och ta det lugnt...   gårdagen kan förklaras med fyra bokstäver HETS fuck vad illa det gick...och 76,7 stannade vågen på i morse:/...   massa la...

Ovido - Quiz & Flashcards