Alla inlägg den 12 juni 2008

Av Linda - 12 juni 2008 23:59

det blev tyvärr inget skrivet igår, men nu är jag här i alla fall...


har fuskat nått fruktansvärt med min diet nu ett tag, så nu får det bli ändring...vill gå ner i alla fall fem, sex kilo innan jag börjar mitt andra jobb om några veckor..och det kommer att gå fint...


skall äta typ en halv burk fiskbullar(älskar fiskbullar) om dagen och röra på mig massor...men i morgon blir det inga fiskbullar, bara som straff...skall bara träna, skall städa en massa med...och så skall jag ju på kalas :s inte skoj...måste väll äta nått där...hon sa att det skulle bli sallad, men man vet ju aldrig vad det blir för sallad, får hoppas att man kan smita undan...


sen skall jag ju på kalas igen på lördag, men då kan jag nog smita iväg, är hemma hos mor och far och just då håller de nog koll på alla andra och inte mig hoppas jag...och så kan jag väll springa fram och tillbaka emd saker för att röra på mig lite, så ser jag upptagen ut eller nått...lyckades i alla fall smita undan middagen, tack vare att jag dammtokade golven, var klar typ när de nästan vara klara, så jag tog lite grann bara och åt med dom tills de var klara...mycket grönsaker...gott gott...=)...mestadels gurka=)..hehe...



12/6 kl 6.00 90,4 kg blir sammanlagt en nedgång på 6,6 kilo...men det är nått fruktansvärt äckligt att det inte går bättre...blir bara äcklad av mig själv=(

och i morgno kommer det att vara ännu värre på grund av all extra mat idag=(...men som sagt i morgon skalld et tränas hårt...


nej  nu skall jag väll försöka sova, skall ju träna massor i morgon och jag behöver min skönhetssömn=)...


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards