Alla inlägg den 21 juni 2008

Av Linda - 21 juni 2008 23:26

Jag vill inte mer...vill bara bli av med allt, läste nån stans om fettsugning, men få skall man visst vara normalviktig=(..och är för "smal" för Gastric bypass...passar inte in nån stans...jag får väll sitta här med min jävla BED och bara äta ihjäl mig=´(

...

Av Linda - 21 juni 2008 22:37

favorit...

Av Linda - 21 juni 2008 22:27

Dagen började bra, men väl på jobbet så gick det åt skogen...efter igår så är jag jättehungrig idag, men får försöka att hålla maten nere i alla falll, vill ju helst fasta, men kan bli svårt i och med att det är mig vi pratar om...=(..


Älsklingen kommer hem i morgon med...både på gott o ont...han tvingar ju i mig mat numera, var så snäll i början och såg till att jag inte åt så mycket, men sen jag började försöka fasta så köper han hem massa saker som jag skall äta, och hämtar saker till mig och sånt=(...


men saknar honom så mycket när han är borta=(...min älskling...livet är inget utan dig!

Av Linda - 21 juni 2008 09:23

trots den hemska maten igår så har jag gått ner ööver ett kilo idag, men måste vara en del vätska...fast jag drack tre glas vatten och två drickor igår kväll, men måste vara det, kan inte vara så mycket fett i alla fall...men är en början=)...


pratade med älsklingen nyss=)...längtar så mycket tills i morgon när han skall komma hem=)...kanske han ser att jag blivit mindre:p...hehe..kanske  inte...man kan ju låtsas i alla fall=)...är ju 1,9 kg mindre sen han åkte i måndags=)...och mer skall det bli=)


nej nu skall jag ända min presentation på communityt och sen skall jag se klart på Malcolm-ett geni i familjen, den e ju jättebra:p..hehe

Av Linda - 21 juni 2008 01:30

Åt chips idag med...=(...trots att jag inte skulle, det bara blev så på nått sätt...=(....


men har ändå gått ner till ikväll=)...kommer nog inte gå ner nått till i morgon...kanske till och med gå upp i och med att jag skall dricka en hel del vatten nu innan jag lägger mig...vi får se...hoppas att jag går ner i alla fall...


nu har i alla fall fastan börjat igen...vid ett i natt...eller strax före, men vi räknar från ett så blir det lättare för mig=)...nu skall jag vara duktig=)...


skall försöka somna innan klockan tre i natt, känns som en bra ide i alla fall=)...

natti natti

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards