Direktlänk till inlägg 21 juni 2008

Go Morgon=)

Av Linda - 21 juni 2008 09:23

trots den hemska maten igår så har jag gått ner ööver ett kilo idag, men måste vara en del vätska...fast jag drack tre glas vatten och två drickor igår kväll, men måste vara det, kan inte vara så mycket fett i alla fall...men är en början=)...


pratade med älsklingen nyss=)...längtar så mycket tills i morgon när han skall komma hem=)...kanske han ser att jag blivit mindre:p...hehe..kanske  inte...man kan ju låtsas i alla fall=)...är ju 1,9 kg mindre sen han åkte i måndags=)...och mer skall det bli=)


nej nu skall jag ända min presentation på communityt och sen skall jag se klart på Malcolm-ett geni i familjen, den e ju jättebra:p..hehe

 
 
Donken ;)

Donken ;)

21 juni 2008 10:00

Men gumman va kul! 1 kg ner liksom! grattis! skit bra jobbat!=)
Försten läste ja nån stans i går att man går på diet som man kan säga att vi gör, så ska man ha en ätar dag i veckan, dock inte äta hejdlöst men man får äta lite chips å godis å ja typ som ja i går. Har man inte de en gång i veckan går kroppen på sparlåga å förbränner så lite fett som möjligt å man går bara ner saktare å saktare, och om man nu har en ätar dag så börjar liksom kroppen om igen dagen efter å så går man ner snabbare igen å kroppen får jobba. De gar väl du märkt oxå att precis när man börjar så går man ner skit fort å sen tar de tid, men me en ätar dag så börjar de om en gång iveckan å man går ner fort hela tiden typ.
De låter ju rätt rimligt eller va tycker du? ja har ingen aning om sånt där:S
kram påre!

http://d0nnasummer.blogspot.com

 
Moi

Moi

21 juni 2008 15:24

Åh gud va roligt!! Kämpa vidare så har du snart tappat hur mycket som helst :D

http://pretty-thin.bloggagratis.se

 
BeatriceMagdalena

BeatriceMagdalena

22 juni 2008 18:16

Väg dig inte för ofta, du fastnar så lätt i bara siffrona, visst, jag är ganska lik dig, för det är alltid kul att se att den har gått neråt, men du kan inte väga dig 3-4 gånger om dagen. Max en gång om dagen, helst en gång i veckan.
Jag tror jag väger mig ca. 2-3 gånger i veckan, och det räcker.

lcyka till

http://beatricemagdalena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 26 maj 2014 16:46

Kolla in det här, tjäna extra pengar enkelt. Jag kan så varför inte du också ;)   http://Visitors2Cash.com/ref.php?refId=168286 ...

Av Linda - 29 december 2009 12:01

Ser att ni är inne och kikar, kommer nog inte tillbaka hit, men har ett nytt place om någon skulle vara intresserad? Lämna ditt bloggnamn så kikar jag förbi, annars finns jag som mebeautiful på gröna sidan(numera blåa:P)   så kika in om ni vill...

Av Linda - 28 mars 2009 12:23

shit, att man kan hälla i sig så mycket akohol egentligen??   jaja, nyktrar väll till under dagen...ska gå till en kompis snart, är ca 2 km dit kollade vi på internettoch eftersom ingen av oss kna köra så blir det till att promenera...   vågen visade...

Av Linda - 27 mars 2009 20:37

känns inte jättelockande just nuj, druckit en drink(dödskalle, precis vad jag e nu) väntar bara på en irsäkt att gå och spy upp chipsen som också har åkt ner:/...men det är lite svårt på ett htelrum med toaletten bara precis intill:/...   att man ska...

Av Linda - 27 mars 2009 15:02

jag och älsklingen sitter i bilen och ska på minisemester till karlstad över helgen, bo på billigt hotell och ta det lugnt...   gårdagen kan förklaras med fyra bokstäver HETS fuck vad illa det gick...och 76,7 stannade vågen på i morse:/...   massa la...

Ovido - Quiz & Flashcards