Alla inlägg den 13 juni 2008

Av Linda - 13 juni 2008 23:52

okej,  nu har jag varit på kalas...och det gick ju totalt käpprätt åt helvette...

kom dit, jättenöjd över att jag räknat ut att jag skulle gå innan de skulle äta...då visar hon direkt att här står kycklig och där står köttet...NEEEEEEJ!! tänkte jag..men tog lite kyckling och lite sallad, hoppade faktiskt över brödet(trots att det år nått av det godaste som finns, men också mycket kalorier)....sen kommer födelsedagsbarnet och sätter sig hos oss och tycker att vi sakll ta mer...jag tackar nej, men efter mycket tjat blir det en omgång till=(...

jag bara älskar glasss...så självklart är det glasstårta till efterrätt...fyyy...men jag tog bara en liten bit i alla fall som jag delade med min sambo...men det blev ju lite salta pinnar och några bitar godis med...men inte det helelr så mycket...Jag hade ju "karaktär"....HA...det är därför jag är så fet, för jag har ingen karaktär, men det gick ändå rätt bra tycker jag...

vill kräkas, men alla är ju vakna på det här stället nu när jag kom hem så det kommer ju gå åt helvette också...drack till och med en massa kaffe bara för att kräkas (tål egentligen inte kaffe, så brukar spy som en kalv, men inte idag:s)...får ta lite extra "förbrännartabletter" och hoppas att det inte sätter sig aldelles för mycket...

äckligt nog så kommer jag väll inte lyckas hålla mig ifrån allt på mammas kalas i morgon...faaan att det skall vara så häår då=(...



får ha lite thinspo så jag blir på bättre humör nu..

Av Linda - 13 juni 2008 17:14

nej nu får resten av städningen vara tills i morgon...har ju faktiskt fram till klockan fem på mig i morgon att göra klart så det ordnar sig fint=)....


för nu skall jag hoppa in i duschen, sen blir det kalas...är ganska trött så stannar nog inte så länge, hoppas att de väntar med maten ett tag=)...så kan jag smita precis innan=)...hehe...


ha en bra kväll allihop..=)

Av Linda - 13 juni 2008 16:33

...

Av Linda - 13 juni 2008 15:46

Städat lite, men orkade inte så mycket, plockat undan en hel del bara...skall dammsuga och torka golven i hallen alldelles strax...


åkte och köpte en ny BH istället för att städa klart...måste ju ha till ikväll och i morgon=)...

den är helt underbar, kostade typ 500 kronor, men det var den värd, förstå gången någonsin som jag köpt en "riktig" BH...men det är sannerligen inte den sista=)...

Fin

Av Linda - 13 juni 2008 11:50

hittade en så fin bild, tänk om man ändå kunde se ut så...nej nu skall det bannemej tränas!!

Av Linda - 13 juni 2008 11:41

var så skönt att sova idag...gick inte upp förrens för bara en stund sedan, typ elva var nog kklockan..och jag som skulle gått upp tidigt...hehe..men nu blir det till att städa...


vågen stannade på 90,4 idag med...totalt patetiskt...efter laxermedel och allat.=(..men men, får dricka mycket vatten idag så blir det bättre tills i morgon, är väll tack vare förlorad vätska som jag inte gått upp igen=(...


måste iväg och handla också...måste köpa ny BH utan axelband...skaffade ju mig en klänning som jag trodde var en kjol sist jag handlade..så då tänkte jag ju inte på det...


men först blir det att röjja ut i hallen och städa där, bränner ju massa kalorier när man städar har jag hört, så nu jävlar blir det av...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards