Alla inlägg den 15 juni 2008

Av Linda - 15 juni 2008 23:57

Tänk att den människan fött tre barn...

om man ändå hade personlig tränare eller nått...

Av Linda - 15 juni 2008 22:42

Är Jennifer Lopez verkligen så smal?? jaja...snygg e hon i alla fall=)

Av Linda - 15 juni 2008 22:03

Fy vad äcklig jag känenr mig, åt hur mycket som helst...är ganska glad att vi har ett litet rum innan toaletten som också går att låsa...

kunde gömma mig där efteråt:S...


nej detta var ingen rolig kväll...jätte roligt att jobba emd dom igen..men det var absolut hemskt att de skulle beställa thaimat...var de tvungna att göra det ikväll=(....


jaja, gjort är gjort...har tagit två durcolax med för det var inte mycket som kom upp...eller det kanske det var, men det känns inte så=(...

Av Linda - 15 juni 2008 15:05

eller smala budorden...

till och med jag tycker att dessa kan vara lite knepiga faktiskt...men kan vara till hjälp ibland också...man kan ju säga att man känner igen sig i dom i alla fall...


The thin commandments
  • If you aren’t thin, you aren’t attractive
  • Being thin is more important than being healthy
  • You must by clothes, cut your hair, take laxatives, starve yourself and do anything to make yourself look thinner
  • Thou shall not eat without feeling guilty
  • Thou shall not eat fattening food without punishing oneself afterwards.
  • Thou shall count calories and restrict intake accordingly.
  • What the scale say is the most important thing
  • Loosing weight is good/gaining weight is bad.
  • You can never be to thin.
  • Being thin and not eating are signs of true will power and success
  • If you are thin, you will be loved and accepted
Av Linda - 15 juni 2008 14:23

Nej jag vill inte jobba idag....skall ju jobba med de underbaraste ju...har så svårt för att ljuga för dom...

vill inte att mitt liv skall vara en lögn...inte för de jag älskar=(...fy vad jobbigt...kanske skall äta lite i alla fall...om jag inte äter någon frukost kasnek...eller kanske inte..


jag skall inte äta innan jag åker i alla fall, skall skylla på baksmälla eller nått, att jag mår illa och så...det går nog mamma och pappa på i alla fall...så får vi se hur jag gör på jobbet...


behöver ju inte ens ljuga för mamma och pappa, jag mår ju illa, brukar må illa när jag får beslutsångest....faaan då..!!

Av Linda - 15 juni 2008 13:38

Har gått ner lite till tills idag, igår 89,4 idag 88,5 men kan tänka mig att det är en hel del vätska som gått förlorad sen i natt...men har druckit lite extra ändå tycker jag...


skall snart iväg till jobbet, de bönade och bad att jag skulle jobba, så jag vek mig...men är lite trött idag...och så vill de att vi skall äta thai mat ikväll, vad ska jag ta med mig för nått att äta för att slippa äta thai mat då:S....kanske kan säga att jag ätit innan jag gick hemifrån kanske...och bara ta en frukt när de äter, är ju ganska bra i alla fall...men om de går med på det är en helt annan sak...får väll hoppas i alla fall...


i morgon åker älsklingen hem till sitt föräldrahem och hälsar på...skall vara borta en hel vecka, vet inte hur jag skall klara mig utan honom, är ju han som peppar mig här hemma och frågar om jag verkligen skall ta en kaka till och sånt typ...och självklart är det mysigt när vi försöker slå ihjäl varandra också:D...busiga som vi är...men en vecka klarar jag nog...eller??...


skall jobba en del i veckan som kommer...kommer att bli fruktansvärt med pedagogiska måltider och fika typ hela tiden...och tillgång till kakor var eviga sekund..jag som har så fruktansvärt dålig karaktär=(...

men jag måste lära mig...det är ett helvette men jag måste ju...detta är min chans att visa att jag är stark...=)...och jag kan, jag vet att jag kan...

ellr vet och vet, jag hoppas ju=)...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards