Alla inlägg den 24 juni 2008

Av Linda - 24 juni 2008 22:50

undrar hur morgondagen kommer gå...känns bättre nu...fast man vet ju aldrig vad som händer i morgon, får väll låsa in mig på gymmet, där finns det ju ingen mat...och tränar jag i fem timmar så aksnke det inte gör nått om jag äter nått efteråt, eller så kommer jag vara för trött för att äta...kommer troligtvis inte orka träna så mycke i mrogon, emn skall väll försöka med en timme i alla fall...massa kondition och en del styrka....


är trött nu...skall bara kika runt lite till och sen blåsa upp luftmadrassen och sova...får ju nackspärr av att sova i soffan, inge bra...

men men

natti natti på er...

...

Av Linda - 24 juni 2008 22:19

I morgon blir det bara citronvatten, har köpt citronkoncentrat idag, så att jag skall kunna göra bra citronvatten..=)..

dår be älsklingen om vi kan gå extra mycket i morgn fast att vi skall till gymmet=)...


Av Linda - 24 juni 2008 22:02

och jag är en av dom!

Åt en pannkaka förrut, men drack en massa vatten under tiden, så det var inte så svårt att få upp den igen=(...

älsklingen sa att fastan inte var bruten, det räknades inte om maten bara hade vart i magen i två minuter...sen gick vi en promenad...känns ändå inte bra, hade kunnat hoppa över pannkakan och bara gått ut och gått=(...

ÅNGEST!!!!!!

Av Linda - 24 juni 2008 20:17

...som jag själv tagit idag=)

Av Linda - 24 juni 2008 18:18

har gått ganska bra idag...var i Nolhaga, gick omkring och kikade på djuren=)...riktigt roligt faktiskt=)...älsklingen var ju med=)..


sen åkte vi och handlade...


pappa skulle ha bröd och min systr skulle ha halstabletter mjölk och ägg hon skall göra pannkakor ikväll:s.. får försöka gömma mig uppepå då...men jag älakar ju pannkakor=(...


fick nästan total panik i affären, gfanns massa goda baguetter och godis och mängder med annat som jag ville ha, älsklingen fick nästan dra mig ifrån allt=(...då är det illa...riktigt illa...

fick tya en cola light på vägen istället, men den vågar jag inte öppna, tänk om jag bara vill ha mer sen...fyyy idag ör nog inte en sån bra dag i alla fall...


skall snart vila en stund, älsklingen har lovat att följa med mig ut och gå senare ikväll...


hej svejs

Av Linda - 24 juni 2008 13:28

Skall åka till Opel och leta delar...Min älskade bil är knepig=(...men snart mår den bättre...vi skall fixa den...eller älsklingen skall fixa den=)...kanske söger han, vadå kanske, min bil måste ju må bra!!:'(

Av Linda - 24 juni 2008 13:04

Sen igår, känns ganska bra faktiskt, 39 timmar utan mat nu, känns också riktigt bra=)...

lycka till allihop idag=)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards