Alla inlägg den 14 juni 2008

Av Linda - 14 juni 2008 02:20

hittade lite thinspo...tycker att nicole ser bättre ut så här än när hon är smalare tycker jag... Paris och Calista är lika snygga som vanligt=)

Av Linda - 14 juni 2008 01:41

känner mig yr och knepig...usch och fy...


vill inte sova, trots att jag är trött..sitter och kollar thinspo och lyssnar på buffy the vampire slayer, the musical...(riktigt bra musik om ni frågar mi, fast det gör ni kanske inte...)


tror att mitt liv försvann när jag gick upp i vikt igen...allt bara gick i spillror...mådde så bra när jag var smal och inte åt...och tränade, gud vad skoj vi hade, vi tränade som dårar...

nu har jag börjat träna igen...roligt är det..skall försöka börja med nån sport...har en kompis som spelar fotboll, men de är ganska bra, kanske kan vara med och träna i alla fall, så slipper jag kanske spela match, jag har ju inte spelat fotboll sen jag var tolv tror jag...men det är roligt=)



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards