Direktlänk till inlägg 14 juni 2008

illa illa illa!!!

Av Linda - 14 juni 2008 23:14

mammas kalas blev en total katastrof, för mig i alla fall...drack en del, men inte så mycket, är ju någorlunda nykter nu...

började ganska bra, åt lite för mycket middag, med kycklingsallad, men sallad är ju nyttigt..och åt en hel del röd lök som jag har fått för mig är bra att äta...men sen kom ju tårtorna, tre olika...

 och jag hetsade nått fruktansvärt...kunde kanske varit värre, har varit värre förr...men det är något fruktansvärt för att vara nu..=(.... tog tre bitar..två av varje typ...var typ stupfull då eller nått...

kom in i en salgs dimma och bara hävde i mig det...när jag kom til mina sinnens fulla bruk igen mådde jag så dåligt..=(....


jag var ju såklart trött och behövde gå in, sa jag i alla fall...kom in och tänkte skriva lite här...


men tog tre stycken durcolax..ja jag vet att man bara skall ta två..och att jag nästan dör av att ta två, men kände att jag var tvungen...men det är lugnt...jag såg hur de kom upp när jag två minuter senare, för första gången på drygt fyra år sätter fingrarna i halsen...(brukar annars dricka vatten tills jag kräks spontant, hjälper typ till med magmusklerna elelr nått)...eftersom jag fortfarande var/är lite påpverkad så kunde jag ju köra ner fingrarna ganska bra utan att själv "bry mig"...men upp kom det en jävla massa, jag slutade inte förrens jag kände smaken av galla, usch det är vidrigt...


fattar inte att jag kan förstöra på det här sättet, mådde så fruktansvärt bra igår och hela dagen fram tills maten...mådde riktigt bra av att känna mig hungrig...nu är det total skit...


men såg ut som att det kom en del sallad med så det mesta av tårtorna kom nog upp i alla fall...hoppas jag...tror att en del kyckling också följde med...


tog två nya durcolax, (för jag såg helt säkert att de andra kom upp, annars hade jag aldrig vågat) jag "måste" för att känna att det försvinner...mår så fruktansvärt dåligt nu...skakar som ett asplöv...


fattar inte att man kan göra sig själv så illa som att äta när man mår så fruktansvärt bra av att avstå?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 26 maj 2014 16:46

Kolla in det här, tjäna extra pengar enkelt. Jag kan så varför inte du också ;)   http://Visitors2Cash.com/ref.php?refId=168286 ...

Av Linda - 29 december 2009 12:01

Ser att ni är inne och kikar, kommer nog inte tillbaka hit, men har ett nytt place om någon skulle vara intresserad? Lämna ditt bloggnamn så kikar jag förbi, annars finns jag som mebeautiful på gröna sidan(numera blåa:P)   så kika in om ni vill...

Av Linda - 28 mars 2009 12:23

shit, att man kan hälla i sig så mycket akohol egentligen??   jaja, nyktrar väll till under dagen...ska gå till en kompis snart, är ca 2 km dit kollade vi på internettoch eftersom ingen av oss kna köra så blir det till att promenera...   vågen visade...

Av Linda - 27 mars 2009 20:37

känns inte jättelockande just nuj, druckit en drink(dödskalle, precis vad jag e nu) väntar bara på en irsäkt att gå och spy upp chipsen som också har åkt ner:/...men det är lite svårt på ett htelrum med toaletten bara precis intill:/...   att man ska...

Av Linda - 27 mars 2009 15:02

jag och älsklingen sitter i bilen och ska på minisemester till karlstad över helgen, bo på billigt hotell och ta det lugnt...   gårdagen kan förklaras med fyra bokstäver HETS fuck vad illa det gick...och 76,7 stannade vågen på i morse:/...   massa la...

Ovido - Quiz & Flashcards