Alla inlägg under juni 2008

Av Linda - 23 juni 2008 17:50

Åkte till arbetsintervjun, men han som jag skulle prata med var inte där...men det gör inget pratade med assistenterna och träffade brukaren i alla fall=)...var jättenervös men de var jättesnälla...hoppas att jag får jobba där=)...

Av Linda - 23 juni 2008 15:13

Promenerade i köpcentret=)...jätteskoj, hittade en affär med jättebilliga skor och väskor=)...fick en väska av älsklingen=)...får sätta upp skor som en av mina belöningar=)....hehe...så får vi se när jag får köpa nya=)...

Av Linda - 23 juni 2008 10:03

vi åker till optikern istället, kan vi gå omkring ock kika i fönster och sånt=)...lite roligare..


och så är det arbetsintervju idag=)...jättenervös:s...men jag som är så duktig behöver inte oroa mig allls:P

Av Linda - 23 juni 2008 09:49

Ja nu är det en ny vecka, nya regler och nya krav!

87,9 stod vågen på idag...

läste att någon gått ner 7 kilo på en vecka....blir nog inte så för mig, ens om jag fastar hela veckan(som är planerat) men skall försöka med 3,5 i alla fall...jag har nog gått ner 5 kilo på en vecka tidigare, men det var länge sen så 3,5 är nog ett bra måt...

alltså nere på 84,4 kilo på söndag, jag skall försöka, och jag vill verkligen=)...

och älsklingen ska hjälpa mig, nej nu är det promenaddags=)

hej svejs

Av Linda - 23 juni 2008 00:24

har gått upp 1,4 kilo under dagen...fy vad man är värdelös då, tur att man har en peppkompis nu, som kan stötta en...älsklingen du vet hur mycket jag behöver dig!!

Av Linda - 22 juni 2008 23:54

eller både ja och nej...

Positivt:Älsklingen har kommit hem och jag skall få krama honom hela natten

Negativt: älsklingen har kommit hem, fy vad varmt det kommer bli...

Positivt: min mens är tillbaka(efter 1är och 8 månader)

Negativt: Jag blööööder ju!!

Positivt: tog bara två kakor ikväll

Negativt, det var god mat på jobbet idag och glass till efterrätt=(


ja, man kan ha bra och dåliga erfarenheter med allt...jag väljer att se det så här...

Älsklingen är hemma, jag är inter ensam längre=)...saknat honom massor...

Min mens är tillbaka, som betyder att jag gått ner i vikt(tjocka människor blir också av med mensen, då pga fetman, typ)...och att jag då mår bättre...eller nått...

jag har ätit idag...och jag tror nästan att jag vill ta livet av mig...Men det skal jag INTE göra!!


tävlingen den här veckan gick verkligen åt skogen=(....

men nästa vecka jobbar jag bara en dag och kan vara hemma hos mig i stort sett hela veckan...och slipper då mammas och pappas matlagning...och maten på jobbet såklart=)...

älskling har lovat att stötta mig i att fasta...bara jag äter är jag blir hungrig, gäller att vara motiverad så blir jag inte hungrig, det här ska gå...


Ny tävling börjar i morgon med...och jag är inte störst=O...fattar ingenting...finns faktiskt mnniskor som är större än mig, helt ofattbart...men de är säkert två meter långa och har en massa muskler=(...


Men helt enkelt, trots att jag igår nästan hade bestämt mig för att äta små portioner fördelat över dagen, så skall jag göra ett sista försök till fasta, går det inte den här gången så skall jag äta små portioner...men det måste gå nu!!!


Är så avundsjuk på Chans...min thinspo=)...klarar av att fasta så=) åttonde dagen idag=)...grattis..kolla gärna bloggen=)----->



jag kan jag vill jag ska=)

Tack Donna=)

Av Linda - 22 juni 2008 00:24

hmmm...fick en kommentar nyss...

ville bara säga att ett BMI på 32,52 räknas som kraftig övervikt...men du får tro som du vill...äta sunt och träna ibland...vad tror du att jag har försökt att göra i 20 år?? Va?? jag kan inte, det går inte....


mår ännu sämre nu...man är ju totalt misslyckad...tack för att jag fick veta det...IGEN!!!

Av Linda - 21 juni 2008 23:26

Jag vill inte mer...vill bara bli av med allt, läste nån stans om fettsugning, men få skall man visst vara normalviktig=(..och är för "smal" för Gastric bypass...passar inte in nån stans...jag får väll sitta här med min jävla BED och bara äta ihjäl mig=´(

Ovido - Quiz & Flashcards