Alla inlägg under juli 2008

Av Linda - 6 juli 2008 22:07

fyyy faan för köttbullar...inte ens goda ju, jag bara tror att de är det...men men, tuggade på ett par och spottade ut igen=(...

 men men...kunde vart sämre...


hoppas på att jag gått ner tills i morgon, jobbar kvällen i morgon också...skall försöak träna lite i morgon bitti, i alla fall röra på mig något...





Moi- dricker "Livslust" ett rött te som är jättegott, Liptons Clear green i olika smaker, och har köpt ett grönt te Green Caribean, som jag inte smakat än, men det blir det i morgon=)...


Bea-tack för tipset, men då äter jag nog det när jag har mina 12 timmar:P..hehe...vill ju fasta när jag fastar:P...trots att jag äter lite frukt under tiden:P...

Av Linda - 6 juli 2008 11:14

räknade ut i natt, att om jag fastar 48 timmar så kan jag äta lite grann i 12 timmar och sedan fasta i 48 timmar igen...kom på det bara för jag höll på att dö vid tolv tiden i natt, och behövde ha nått....så nu har jag 45 minuter på mig att äta frukost...=)...blir nått lätt så skall gå fort=)...åt några fiskbullar i natt, med lite grönsaker, inte jättenyttigt, emn inte så farligt ändå...


och äntligen får jag dricka mitt te=)...köpte ju te när jag var under 85, men sen gick jag ju upp=(...var till och med uppe i 85,8 i förrgår, emn nu stod vågen på 84,9 trots nattamat=)...kanske kan funka det här=)...


nej skall snart iväg till jobbet:s....måste äta och duscha och klä på mig...


hej svejs

Av Linda - 5 juli 2008 23:30

Dagen har gått ganska bra, ätit ett päron och en del gurka, utan skal, vet inte om det är mindre kcal då, men det känns så i alla fall...


Ingen träning, har sovit en massa, jobbat som ett jävla as...kan man få slippa de här katastrofala vikarierna?? jag har inget emot vikarier, är ju liksom vikarie själv, men kan man få nån som gör nått...och den här tjejen skall jobba med en ännu nyare tjej som två veckor...hur faan skall det gå?? hon lyssnar ju inte ens, jag blir så förrbannad!!


jaja, skall se på lite tv nu med älsklingen...och lugna ner mig...


hej svejs

Av Linda - 4 juli 2008 22:12

Har gått bra...eller ganska i alla fall!

druckit lite pärondricka (45kcal/dl) men inte mycket...annars har jag ätit en mandarin och en clementin=)...nöjd med mig själv=)...


men åt lite kalkon också, inte alls bra, emn spydde upp det på en gång...hade druckit massa vatten både före och efter så det gick lätt...


hoppas på nedgång tills i morgon, sammanlagt har jag gått upp 2,1 kilo....blir riktigt illamående av att bara tänka på det...=(...men nu är jag på gång...är mycket bättre att fasta så att jag inte vräker i mig massa i onödan...nu kommer jag att lyckas=)...


tack tack moi=)...nu kämpar vi=)




Målet!!

Av Linda - 4 juli 2008 09:29

Nu har jag börjat fastan då...vi säger att den började vid tolv i natt så är det lätt att räkna...vet ju inte när allt äckligt godis tog slut...men nu blir det inge godis någonsin mer...eller så länge som jag klarar mig utan!!


Skall iväg och bli av med en massa kcal nu, måste ju träna, det går ju snabbare då=) och så blir det jobb ikväll, skall bli ganska skoj det med=)...


hej svejs

Av Linda - 4 juli 2008 01:02

Dagen har inte gått så bra, men har ju ändå fyllt år(gömmer mig bakom ursäkter)


i morgon börjar min fasta:P...vatten, grönsaker och frukt tror jag det får bli...typ vatten och gurka(vatten):P...haha...skall bli skoj=)...får hoppas att det går bra nu bara...tre kilo på tre dagar, är inte helt omöjligt om jag bara kämpar=)...


kämpa kämpa kämpa!

Av Linda - 3 juli 2008 14:24

Kan bli lite svårt med mat och sånt, men det får gå i alla fall...


85,0 kg idag....inget litet bakslag kan man väll säga, men det var efter frukosten, hann inte väga mig innan eftersom de kom med frukost på sängen till mig....men men....nu får vi börja om...helt och hållet....förmodligen får man börja om i morgon, men det kommer att gå bra, vi kommer klara det!!=)

Av Linda - 2 juli 2008 22:32

Var hos min kusin som sagt....

Hon och hennes kille har precis flyttat och skall göra hagar hemma till hästarna...men där hagarna skall vara är det en massa björksly och brännässlor...och även gräs som är hur högt som helst....så det björkarna måste sågas ner och resten tas med lie, så idag har jag slått med lie i över en timme, kanske till och med två...ganska jobbigt kan jag säga...men riktigt roligt...


sen åt vi tyvärr mat där....grillad fläskkarré och grönsaker åt jag...hoppade över klyftpotatisen i alla fall...men sen drack vi kaffe och åt kakor...eller en kaka och en miniglass, den var alltså yttepytteliten så den räknas knappt...men räknas gör den...


skall dit i morgon igen...på min födelsedag=)...skall slå mer med lien..=)...det var roligt...hehe...får hoppas att det går bra i morgon bara, och att jag vaknar=)...


lagade deras åk"er"gräsklippar=)...min kusins kille och min sambo stog och höll på i typ en timme men fick inte igång den...sen satte jag bara mig på den, tryckte ner "kopplingen" och vred igång den:P..hehe...de trodde att kopplingen bara var en broms:P...men nu fungerar den i alla fall=)...


nej saklls e om jag kan hitta på nått innan jag går och lägger mig nu=)...


natti natti på er allihoppa!

Ovido - Quiz & Flashcards