Alla inlägg den 29 juli 2008

Av Linda - 29 juli 2008 22:02

Okej, sju stycken fallrapporter på en dag och en skickad till lassarett, är det rekord kanske??? hmmm...lite jobbigt ikväll, men blev ganska lugnt senare i alla fall, när vi lyckats lägga alla som skulle läggas och gjprt i ordning hos dom som ville vara uppe....gud vilken kväll...två störda människor och så blir det kaos...elelr tre var vi till och med tills vi skickade iväg henne...hmmm...jag komemr sova gott i natt i alla fall...


har druckit en kopp nyponsoppa och två glas light saft, gott gott...och en massa vatten....yey, känns bra idag...inte mycket kcal i alla fall=)....funderade på att ta en minestronesoppa ikväll, men är inte hungrig, så jag hoppade över det...


nej nu skall jag nana så att jag orkar med morgondagen också....


hej svejs

Av Linda - 29 juli 2008 13:34

sitter nu på rast, igen...


hmmm, tycks alltid hamna här på rasten:P...


har gått ner 1,1 kilo tills idag i alla fall, men känner mig ändå inte bra nog...kunde ju ha helfastat ju=/...men men, nu är det som det är...


har huvudvärk med, vet inte om det är för att jag druckit för lite, men år väll försöka dricka lite mer sen när jag börjar igen, orkar inte gå här ifrån nu...


jopbbar dubbelpass både idag och i morgon, och tror att jag gör det på torsdag med, men inte på freadg, fast till helgen blir det det...men det är bra, blir mycket pengar sen...känns riktigt bra=)...


jaja..skall vila en stund nu..=)


hej svejs

Ovido - Quiz & Flashcards