Alla inlägg den 8 juli 2008

Av Linda - 8 juli 2008 16:12

Tycker hon är fin=)...lite thinspo...

Av Linda - 8 juli 2008 15:49

sen igår...hoppas alltid på mer, men äter man jämnt så blir det väll så..=(...

vaknade för typ en timme sen...så sov ju lä'nge som jag sagt att jag skulle göra, lite jobbigt när pappa kommer upp och lånar datorn och pratar med mig...men lyckades somna om...


skall på bio ikväll, vad annars liksom, det är det enda jag gör nästan...känns som det i alla fall...jobbar sover och går på bio...och så äter jag ju hela tiden med, säkert till och med i sömnen...

men nu hgar älsklingen lovat att vi inte skall köpa nått gott till, utan bara cola light, och han såklart vanlig cola(då cola light inte går att dricka:P)...


tror att de äter nu, hoppas på det i alla fall...så slipper jag=(...skall se om det finns nått litet lätt jag kan äta innan vi åker så att jag inte frestas lika mycket till att äta godis på bion, eller snacks...


skall ta en promenad efter angel är slut, så känns allt lite bättre i alla fall, borde göra det i alla fall...


är så trött på att inte ha någon kontroll över mig själv...typ som att gå in i en annan person och bara äta äta äta äta...egentligen inte hetsa, inte som tidigare, men äta=(...vet inte hur jag skall klara mig ifrån det=(...


kanske skall börja äta bara kött, skall ju vara bra med leucinet(?) i kött när man skall gå ner i vikt...vet inte riktigt vad jag skall göra....faan att man skall ha blivit så gammal så att hjärnan snart "vuxit" klart....allt var så mycket lättare förr!!

Ovido - Quiz & Flashcards