Alla inlägg den 28 juli 2008

Av Linda - 28 juli 2008 20:44

Dagen har gått riktigt bra, bättre än förväntat, inte hungrig alls till och med, men sen har edt ju varit ganska varmt med, men igår var det varmare....har kanske fått motivationen tillbaka:P...hehe, känns så i alla fall...


vågen visade i morse 82,6...låg ju på 82,1 igår men då hade jga ju fri dag, har inte ens ångest över det idag, sån bra dag har det varit...druckit sammanlagt ungefär en liter juice, så typ 400 kcal..och mer blir det inte, skall vila nu, sen skall jag se på Dexter ooch sen sova...(och sen och sen och sen:P)


har varit och badat massor, och simmat och skuttat och hållt på, så massa skoj och en massa minus kcal, känns bra det med=)...


de på jobbet vet att jag fastar med så jag har lite stöttning där i alla fall=)....skönt=)...är ju stor ochfet så de tycker väll att det är bra att jag fastar:s, som mamma och syster yster....

På tal om syster yster, så är hon snart tokig över att inte få äta, men hon är duktig, hon har också druckit juice, fast hon har druckit en varma koppen med, men bara 80 kcal i dom...hehe..=)...


har köpt fun light med, gott gott, typ applear hette den, med äpple och päron=)...kan jag ju dricka så tror andra att det är juice...=)...inga kcal i stort sett ju=)...bra bra..


jobbar hela dagen, med rast på 2 kanske tre timmar mitt på dagen...skall bli skoj...bara jag kommer ifrån maten, känns lite jobbigt, men det ska gå!!


nej nu skulle jag visst plocka bär också, hej svejs

Ovido - Quiz & Flashcards