Alla inlägg den 12 juli 2008

PS

Av Linda - 12 juli 2008 16:22

Står still på 84,4 idag med...men i morrn skall jag ner massoooooor=)

Av Linda - 12 juli 2008 16:09

Märkte klockan tio idag att min stegräknare inte funkade som den skulle, visade på lite drygt tusen steg trots att jag igår vid tiotiden hade gått 6000 steg....knepigt tänkte jag med fortsatte, det blev inte många fler steg...så jag tog ut batteriet och ställde om den, men det hjälpte inte....vid tolv tiden gjorde jag ett nytt försök och tryckte bara på Reset, och satte in inställningar, men så satte jag den på sidan istället för fram på höften...då funkade den som den skulle sen:P...

kan tänka mig att för att byxorna är för stora blir det inte samma duns när man går...hehe...känns bra eftersom jag knappt kunde ha dom för bara någon månad sen, känns så bra=)...

 precis som med kjolen ju=)


jobbade idag med...men lyckades att hålla mig undan pedagogiska måltiden=)...åt bara lite frukost och sa att jag skulle äta middag när jag kom hem..hehe, börjar kanske lära mig nu=)...jag är inte hungrig, har redan ätit, äter sedan, hehe...det ska gå=)


Frukost: 2 knäckebröd med skinka, tomat och gurka ca 90 kcal

middag: en varma koppen, minestrone  90 kcal

              och ett knäckebröd med tomat och gurka ca 40 kcal


alltså har det bara blivit 220 kcal idag=)

men har inte gått så mycket, tror jag...har 4000 steg nu sen klockan tolv så får ta en promenad senare ikväll, för det blir förmodligen en knäckemacka innan sänggåendet...


nu skall jag vila en stund 

hej svejs

Ovido - Quiz & Flashcards