Alla inlägg den 11 juli 2008

Av Linda - 11 juli 2008 23:02

nya bloggen funkar ju inte heller ju=(...du får skaffa en här på bloggagratis...

måste vara nåt fel på blogspot....

hoppas att det går bättre för dig nu när du fått din träningsDVD...det tror jag, du kommer att vara så motiverad!!

Av Linda - 11 juli 2008 22:30

Hade faktiskt gått ner 0,6 kilo tills idag=)...känns ganska bra... 


Har jobbat idag 07.00-21.00 känns ganska bra att vara hemma och snart skall sova, blir inga övningar idag tyvärr, får ta igen det i morgon...

har gått drygt 21tusen steg idag=), mer än igår i alla fall=)...

står att det är ca 1150 kcal...mindre än igår, men vikten har ju minskat=)..

man kunde inte ställa in på 85 kg så fick sätta på 86 igår, och eftersom jag idag vägde 84,4(-0,6 kg) så blev det 84, därför inte lika mycket kcal...

 skall försöka gå emr i morgno...jobbar bara dagen och inte kvällen i morgon... så skall bli skönt=)...


Lunch: wok och gurka, tomat ca 75 kcal

middag: resten av woken och grönsakerna, ca 75 kcal

pedagogisk måltid: 6 st köttbullar (:S) ca 70 kcal, lite sallad med typ dressing ca 50 kcal...

fy för pedagogisk måltid, annars hade det gått bra idag, och jag hade kunnat ta ett knäckebröd nu, men nej, klart man måste sabba det med:/

men men, får sova i stället, i morgon tänkte jag äta lite lunch på jobbet, tror det blir en minestrone soppa från varma koppen, den är god och då får jag inte i mig mer än 90 kcal...alltid nått...


räknade ut att jag ändå ligger ca 880 kcal minus, så ni kan ränka till ett knäckbröd också, ca 50 kcal med pålägg=)....känns lite bättre då=)...


natti natti på er alla...

Av Linda - 11 juli 2008 00:15

lite thinspo till er alla=)...

modellen på övre bilden har bara gått ner fem kilo, helt otroligt vilken skillnad=)

Ovido - Quiz & Flashcards