Alla inlägg den 21 juli 2008

Av Linda - 21 juli 2008 21:56

Dagen har gått hyfsat bra ändå...

tappade stegräknaren i golvet, så att luckan gick sönder, så vet inte hur många steg jag tagit, men skall tejpa den till i morgon så att jag kan använda den då...

har tagit mina tabletter...druckit en cola light, ätit lite soppa och lite lite kräm(flytande så det gick in i flyta fritt)...

så jag klarar fastan=)...fast var väldigt nära att äta något tidigare idag, men gick bra ändå=)...

har inte tränat eftersom jag har jobbat, emn har ju blivit en hel del rännande fram och tillbaka ändå...

är ledig i morgon så skall försöka gå på långpromenad då=)...skall bli skoj=)...

nu skall jag ladda upp inför Dexter=)

hej svejs

Av Linda - 21 juli 2008 12:31

lite snabbthinspo...

Av Linda - 21 juli 2008 11:51

skall jobba idag med...jobbar nästan jämt känns det som, fast var ju ledig i fredags, men då var jag ju helt slut...har jobat hela helgen, att jobba har gått ganska bra, men sen så har ju maten gått totalt åt helvette=(, men nu skall jag börja igen..


från och emd idag så skall jag försöka fasta i fyra dagar, skall tyvärr på kalas i morgon, någon som har några tps på vad jag kan säga för att slippa äta??


är soppa på jobbet ikväll och det kasnke kan gå ner...fastar på flytande, har köpt ett stort packe med cola light som jag har tänkt hälla i mig i stället för mat=)...


har till och med missat mina tabletter i helgen, en så dålig helg har det varit...kan säga att et inte blivit en kaka eller bulle uten hur mycket som helst, men nu skall jag ta tillbaka kontrollen, kontrollen är min och ingen annans...


gjorde 21 pajer igår...riktigt stolt över mig själv=)....lagom stora för en middag efter fastan=)...gjorde dom i muffinsformar, och de var jättegoda=)...jag kanske skulle bli kock=)..hehe...laga mat till andra men slippa äta själv, hade ju vart helt underbart...=)...



jag tror att jag tappade kontrollen för att vågen inte gick neråt det minsta, eller jo lite lite grann, men inte så mycket som jag hoppats på, men har man bara inkomster och inga utgifter så kanske ni med förstår varför, men det tänkte ju inte jag på...inte förrens igår..

tog två durcolax i går eftermiddag, och två i går kväll, så nu är man helt "ren" igen...känns bra, och känns som att jag inte gjort allt för mycket skada i helgen i alla fall...

nu stod vågen på 81,7 och det är mindre än vad jag någonsin vägt tidigare, varken med eller utan laxermedel...så det känns som en bra början idag=)...vet bara inte hur jag skall klara mig undan morgondagen:S..men skall försöka komma på något bra...TIPS TIPS TIPS!!=)...


ha en underbar dag allihoppa..=)

Ovido - Quiz & Flashcards