Alla inlägg den 27 juli 2008

Av Linda - 27 juli 2008 18:11

Syster yster skall försöka fasta med mig=)...och såklart min vän=)...

får försöka få syster till en invägning så att vi kan se vem som går ner mest under en vecka:P...skall ju ha tävling med så kommer att bli skoj=)...är väldigt taggad=).... 


ätit tortilla chips idag, känns ganska bra ändå idag...är ju inte så farligt med tortillachips ändå...värre med vanliga chips...


har räknat ut att jag jobbar med en ätstörd=)...hon är jättesmal och har dansat balett...det var så jag räkande ut det...:P..hehe..neeee...

hon tuggar och spottar ut maten, inte bara en bit utan en hel persika:p..hehe, hon trodde väll inte att jag såg, men jag har hök ögon surrö...och sen är hon jättenrvös över maten med...små små små tuggor och tittar väldigt runt omkring....kanske inte helt tydliga tecken, men jag är hy synsk så jag känenr det på mig:p...

skickade hem henne före maten idag så hon slapp den, elelr hon fick faktiskt välja själv och hon valde att gå...jaja, jag gissar ju bara, men jags all samla ledtrådar de närmaste två veckorna...=)...

men känner mig inte så ensam längre...


skall åka och bada snart...eller omedelbart så får svara på mail senare:p..ledsen...tror att du läser här snart;)....


ja måste springa nu...


hej svejs

Ovido - Quiz & Flashcards