Alla inlägg den 6 juli 2008

Av Linda - 6 juli 2008 23:04

 var inne på http://thinkmagic.blogg.se/ sida och hon hade gjort testet, så var ju tvungen jag med...


http://www.4degreez.com/misc/personality_disorder_test.mv


Disorder                    Rating                             Information

Paranoid:                  Moderate                         click for info

Schizoid:                   Low                                 click for info

Schizotypal:              High                                click for info

Antisocial:                 Low                                click for info

Borderline:               Very High                        click for info

Histrionic:                High                                 click for info

Narcissistic:               Low                                 click for info

Avoidant:                 High                                   click for info

Dependent:               Very High                       click for info

Obsessive-Compulsive: High                            click for info


lite knepigt, men de tycker att jag är social...kanske jag är då...bara att jag inte visste det:P..

annars känns det som att det stämmer i alla fall...

har ju redan tidigare självdiagnostiserat mig med borderline så det  var ju ingen större förvåning...och dependent är jag ju helt klart, stackars älsklingen...hehe:P

Av Linda - 6 juli 2008 22:07

fyyy faan för köttbullar...inte ens goda ju, jag bara tror att de är det...men men, tuggade på ett par och spottade ut igen=(...

 men men...kunde vart sämre...


hoppas på att jag gått ner tills i morgon, jobbar kvällen i morgon också...skall försöak träna lite i morgon bitti, i alla fall röra på mig något...





Moi- dricker "Livslust" ett rött te som är jättegott, Liptons Clear green i olika smaker, och har köpt ett grönt te Green Caribean, som jag inte smakat än, men det blir det i morgon=)...


Bea-tack för tipset, men då äter jag nog det när jag har mina 12 timmar:P..hehe...vill ju fasta när jag fastar:P...trots att jag äter lite frukt under tiden:P...

Av Linda - 6 juli 2008 11:14

räknade ut i natt, att om jag fastar 48 timmar så kan jag äta lite grann i 12 timmar och sedan fasta i 48 timmar igen...kom på det bara för jag höll på att dö vid tolv tiden i natt, och behövde ha nått....så nu har jag 45 minuter på mig att äta frukost...=)...blir nått lätt så skall gå fort=)...åt några fiskbullar i natt, med lite grönsaker, inte jättenyttigt, emn inte så farligt ändå...


och äntligen får jag dricka mitt te=)...köpte ju te när jag var under 85, men sen gick jag ju upp=(...var till och med uppe i 85,8 i förrgår, emn nu stod vågen på 84,9 trots nattamat=)...kanske kan funka det här=)...


nej skall snart iväg till jobbet:s....måste äta och duscha och klä på mig...


hej svejs

Ovido - Quiz & Flashcards