Alla inlägg den 13 juli 2008

Av Linda - 13 juli 2008 23:53

Själva dagen gick bra, inte jättemycket steg, men var abara uppe i 200 kcal när jag kom hem...

kände mig duktig så skulle unna mig två knäckebröd med gurka på, ca 80 kcal...

men sen var det svårt att sluta, blev en knävkemacka med leverpastej, tre godisar och lite glass ed strössel på=(...ca 300 kcal=(....


men dagen stannar på ca 600 kcal i alla fall, om jag inte räknat fel, kollar alltid en extra gång dagen efter....:S...hoppas att morgondagen blir bättre...

skall ut på promenad i morgon, slutar jobbet klockan 12 och älsklingen slutar inte förrens halv fyra, så har lite tid att fördriva, hoppas att jag inte latar mig, utan verkligen går på promenad...


pappa kommenterade på min mat idag igen, funderar allvarligt på att sluta äta när jag är hemma hos dom, så kan han ju inte säga nått....igår väckte han mig inte ens när de skulle äta...hur mycket är man värd då?

Av Linda - 13 juli 2008 12:18

NU hittar jag ju inte din blogg alls gumman:S....jobbigt värre...


Jenny du kan väll skicka den till mig är du snäll, så att jag inte slarvar bort den...

Av Linda - 13 juli 2008 12:06

känn s bra, har gått ner nästan ett kilo till idag, hade ju inte gått ner nått till igår, så behövde en push framåt=)...


Skall åka till jobbet om ungefär en timme, hoppas på en lugn kväll, men det kan man nästan glömma känns det som, fast jag behöver ju mina steg, är bara uppe i 2500 steg än så länge idag, var ute på en promenad klockan sex i morse, sen la jag mig och sov och gick inte upp förrens nu vid halv tolv ungefär, men får hoppas att jag inte äter så mycket idag, så slipper jag oroa mig över träningen...


Nej skall kika in på sidan lite nu, och kolla lite bloggar, sen måste jag göra mig i ordning...


Hej svejs

Av Linda - 13 juli 2008 00:41

Blev två knäckebröd till så kom precis upp till 300 kcal...men är ändå rätt nöjd med maten...


har tyvärr inte orkat träna, helt slut efter jobbet idag...får hoppas att jag kan sova lite i natt i alla fall..skall lägga mig om en stund hade jag tänkt...


natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards