Alla inlägg den 14 juli 2008

Av Linda - 14 juli 2008 22:44

Ätit en del mer än planerat, men känns faktiskt inte som att det gör något...


har räknat mina steg hur många gånger som helst ikväll, för att kolla stegräknaren, kan vara nått steg fel men annars är det i stort sett helt lika varje gång...

 nu står mätaren på 34 952 steg... ock kommer bli fler innan jag lägger mig=)....nästan 2000 kcal har jag gått av mig...

och har egentligen bara ätit ca 400 kcal=)...haha..känns riktigt bra=)


fast det var en tuff dag på jobbet, jobbade med en jubel idiot i morse, fyy faan alltså..:S....men blev ju en massa steg, springandes runt och så, så dt gick bra...


gick på en promenad efter jobbet i alla fall, när jag kom tillbaka så frågade de om jag kunde jobba kvällen också, och pengagalen som man är så klart man jobbar...och blev en hel del spring igen, jobbade med en helt ny tjej, så fick ju ta en del extra, men var rätt skönt, hon var jätteduktig så det är bra=) finns några bra vikarier förrutom mig, haha=)...


skall se klart på Dexter nu *älskar*


hej svejs

Ovido - Quiz & Flashcards