Alla inlägg den 18 juli 2008

Av Linda - 18 juli 2008 13:10

Ledig idag, vaknade nyss=)...

har altså inte ätit än...

skall ut och gå sen och ta ett knäckebröd innan tror jag.

idag stod vågen på 82,5 som var lite förvånande faktist(stavas?) hade filmkväll med familjen igår och det blev en hel massa pop corn och några godis bitar...

men på dagen hade jag ätit tre knäckebröd, och n'r jag kom hem en bit kött med lite tacosås så det var inte så mycket i alla fall...

var mysigt med filmkväll, vi såg på Arn och min syster klagade sig igenom hela filmen, haha, hon hatar svenska filmer, men jag tycker att den var bra=)


jobbar hela helgen nu, 8-21 på lördag och 7-21 på söndag, sen är jag kanske ledig förmiddagen på Måndag, men man vet ju aldrig, jobbar i ala fall kvällen då...


började mitt nya jobb igår, var roligt, hade kunnat jobbat med någon annan bara, men det går bra, en tjej som jag har gått i samma klass som i fyra år, och inte träffat på typ fem år eller nått sånt...hon har jobbat i mindre än en månad och jag har jobbat i tre år, och jag går bredvid henne, haha...hon förklarade allt som var typ självklart, men jag vet inte vart alla saker är men det märker jag väll i morgon, jag får leta mig fram...


Nej nu skall jag kolla anasidan, svara på meddelanden och kolla efter massa thinspo!! har ju inte haft nått på jättelänge, måste ha massor=)...

 kom gärna med tips=)


hej svejs så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards