Alla inlägg den 10 juli 2008

Av Linda - 10 juli 2008 23:30

Rätt bra ändå...

åt en del mer än planerat, emn inte så farligt mycket ändå=)....

Frukost: Coco pops(ca 30 gram), 0,5 dl mjölk, ett knäckbröd med lite leverpastej och en kopp te(185 kcal)

middag: lite lite wokgrönsaker och gurka och tomat. ca 50 kcal

pedagokisk måltid: ytte pytte lite pasta/grönsaksgratäng med kalkon.(helt onödigt ca 50 kcal)

kvällsmat: 4 plommon och ett knäckebröd med ost och gurka( ca 110 kcal för mycket)

(att ost innehåller så mycket kcal:S, jag som egentligen inte äter ost)


sammanlagt ca 395


har gått drygt 20 000 steg idag(:D) och det är ungefär 1200 kcal=)...nöjd nöjd nöjd, eller?? haha=)...


efter kvällsmaten så var jag tvungen att träna lite till tyckte jag, men armhävningar och sit ups var helt uteslutet, haha=)....har inte tränat så här på läönge, så jag kunde inte riktigt:P...

men det blev 100 rumplyft istället, så nått i alla fall=)


så räknade ut att jag ligger ca 800 kcal till godo i alla fall=)...älskar min stegräknare=)...

hoppas att vågen visar mer än 1 hg mindre i morgon...

blir lite segt annars, men jag komemr klara det...nu är jag i matchen ordentligt=)...


 i morgon jobbar jag dubbel pass så då blir det kanske inga övningar när jag kommer hem...men kan ju alltid röra på mig massor=)...får hoppas att det är lugnt så kan springa omkring och fylla på eller nått=)..




OBS! till alla, köp en stegräknare NU!! är så motiverande att se stegen ticka fram=)...

Av Linda - 10 juli 2008 11:52

skall åka till jobbet om ca två timmar,  skall hinna äta frukost, gå en promenad och göra mig i ordning..



måste skicka tillbaka min ring=(...de har skrivit fel i den, så nu kommer jag inte ha någon ring på en vecka eller nått...att dom kan göra nått så elakt=( när jag äntligen var glad...jag såg inte ens att det var fel, det var en vän som såg det..=(...

fyy faan!!

Av Linda - 10 juli 2008 11:45

Nått är fel, kan inte skriva kommentarer i din blogg alls, inte klicka på nått:/...inte ens länkarna...

har du ändrat färgen(ser den vit nu istället för svart som tidigare), eller är det min dator som blivit tokig??


jag skriver en liten kommentar här istället:

tack=)

du är jättefin på bilden=)...är ju jätte stor skillnad=)...

skall snart också lägg aupp, före efter bilder..men inte riktigt än:P...


Av Linda - 10 juli 2008 01:44

blev mer mat tyvärr, ett knäckebröd med leverpastej, ca 50 kcal, och sen lite wok till..:/....kanske 50 till...men hade gått en promenad med älsklingen innan och tränade en hel del efter:


300 sit ups

100 ryggres

100 benlyft utsidan lår(per ben, sammanlagt 200)

200 benlyft insidan lår(per ben, sammanlagt 400)

100 rumplyft

100 armhävningar (tyvärr på knä, men orkar inte annars)


sen sprang jag omkring för att få ihop tio tusen steg idag:p..hehe...så lite drygt tio tusen blev det, nästan 600 kcal bara för att jag gått omkring/promenerat=)....känns bra...

blev väll en del kcal på den andra träningen också, men jag har varit ganska duktig ändå, så behöver inte ens räkna det=)..


nej klockan är mycket, och jag skall svara på lite meddelanden innan jag lägger mig...

så natti natti på er alla=)

Ovido - Quiz & Flashcards