Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Linda - 7 juli 2008 23:54

att amn kan vara så dålig på att hålla sig ifrån amt...idag har jag kräkts en och en halv gång, orkade inte ikväll=(....

har sån fruktansvärd ångest, vet inte vart jag skall ta vägen=(...

snälla nån döda mig bara...

i morgon blir det till att sova länge länge länge!! helst inte vakna alls=(...


har beställt nya tabletter på lepigen.se har synephrine sen tidigare, vet inte om de funkar, men känns lite bättre när jag tar dom...brukar ta fem om dagen, idag blev det sex stycken, efter en hel burk fiskbullar som inte kom upp så var jag tvungen, känns så i alla fall...


nu tog jag i alla fall ett sommarerbjudande med lepigen x-strong som var ganska billigt, fick en stegräkanre med också=)...min gamla är u sönder(bägge två)...köpte även f1 fatburner booster, verkade bra, kanske, man vet ju aldrig, är säkert dödliga men vad gör man inte:S

var extra pris på mina synephrine, tänkte inte köpa det nu, men fick en burk omega 3 tabletter också så det kändes som att det var värt det...

förmodligen kommer det i övermorgon, så får åka hem och hämta det då...blir en räkning på drygt 700 kronor, inte så skoj, men funkar det så är det värt det...om man nu överlever...,om man ens vill överleva:/

Av Linda - 7 juli 2008 12:16

vågen har inte rört sig alls=(...84,9 precis som igår...inte roligt det här...men tror att jag fått mensen idag(igen, var inte länge sen jag hade den nu ju)...hade den ju för bara två veckor sedan...jaja, får nästan hoppas att det är det, så att jag kan skylla på extra vätskeansamlingar i kroppen nu...


skall se på tv snart och sen åka till jobbet, komemr bli trisst, skall jobba på en avdelning där det inte finns nått att göra...hur kul som helst:S...


men ikväll börjar Dexter igen=)...skall se det sista avsnitten nu innan jag åker till jobbet=)...har köpt säsongen...riktigt bra är de=)...och sen hjälper det att han faktiskt går att titta på=)...haha..=)...


skall inte äta alls idag, vet inte om jag ens skall äta frukt, kanske tar lite gurka senare, KANSKE...vill inde det nu eftersom jag inte gått ner nått sen igår...men men, får se vad som händer på jobbet....


nu skall det gå ner!!

Ovido - Quiz & Flashcards