Direktlänk till inlägg 21 juli 2008

börjar klockan 15.00 idag...

Av Linda - 21 juli 2008 11:51

skall jobba idag med...jobbar nästan jämt känns det som, fast var ju ledig i fredags, men då var jag ju helt slut...har jobat hela helgen, att jobba har gått ganska bra, men sen så har ju maten gått totalt åt helvette=(, men nu skall jag börja igen..


från och emd idag så skall jag försöka fasta i fyra dagar, skall tyvärr på kalas i morgon, någon som har några tps på vad jag kan säga för att slippa äta??


är soppa på jobbet ikväll och det kasnke kan gå ner...fastar på flytande, har köpt ett stort packe med cola light som jag har tänkt hälla i mig i stället för mat=)...


har till och med missat mina tabletter i helgen, en så dålig helg har det varit...kan säga att et inte blivit en kaka eller bulle uten hur mycket som helst, men nu skall jag ta tillbaka kontrollen, kontrollen är min och ingen annans...


gjorde 21 pajer igår...riktigt stolt över mig själv=)....lagom stora för en middag efter fastan=)...gjorde dom i muffinsformar, och de var jättegoda=)...jag kanske skulle bli kock=)..hehe...laga mat till andra men slippa äta själv, hade ju vart helt underbart...=)...



jag tror att jag tappade kontrollen för att vågen inte gick neråt det minsta, eller jo lite lite grann, men inte så mycket som jag hoppats på, men har man bara inkomster och inga utgifter så kanske ni med förstår varför, men det tänkte ju inte jag på...inte förrens igår..

tog två durcolax i går eftermiddag, och två i går kväll, så nu är man helt "ren" igen...känns bra, och känns som att jag inte gjort allt för mycket skada i helgen i alla fall...

nu stod vågen på 81,7 och det är mindre än vad jag någonsin vägt tidigare, varken med eller utan laxermedel...så det känns som en bra början idag=)...vet bara inte hur jag skall klara mig undan morgondagen:S..men skall försöka komma på något bra...TIPS TIPS TIPS!!=)...


ha en underbar dag allihoppa..=)

 
 
jenny

jenny

21 juli 2008 22:38

Va duktig du e! snart är du under 80, vilken dag som helst :) *tummen upp*
Jobbigt med kalas när du precis börjat med fastan, men du skulle ju kunna säga att du har ont i magen å inte vågar äta utifall de blir värre eller nått.. shit ja e verkligen kass på bort förklaringar! Men du klara de :)
Kram J!

http://jennysdrom.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 26 maj 2014 16:46

Kolla in det här, tjäna extra pengar enkelt. Jag kan så varför inte du också ;)   http://Visitors2Cash.com/ref.php?refId=168286 ...

Av Linda - 29 december 2009 12:01

Ser att ni är inne och kikar, kommer nog inte tillbaka hit, men har ett nytt place om någon skulle vara intresserad? Lämna ditt bloggnamn så kikar jag förbi, annars finns jag som mebeautiful på gröna sidan(numera blåa:P)   så kika in om ni vill...

Av Linda - 28 mars 2009 12:23

shit, att man kan hälla i sig så mycket akohol egentligen??   jaja, nyktrar väll till under dagen...ska gå till en kompis snart, är ca 2 km dit kollade vi på internettoch eftersom ingen av oss kna köra så blir det till att promenera...   vågen visade...

Av Linda - 27 mars 2009 20:37

känns inte jättelockande just nuj, druckit en drink(dödskalle, precis vad jag e nu) väntar bara på en irsäkt att gå och spy upp chipsen som också har åkt ner:/...men det är lite svårt på ett htelrum med toaletten bara precis intill:/...   att man ska...

Av Linda - 27 mars 2009 15:02

jag och älsklingen sitter i bilen och ska på minisemester till karlstad över helgen, bo på billigt hotell och ta det lugnt...   gårdagen kan förklaras med fyra bokstäver HETS fuck vad illa det gick...och 76,7 stannade vågen på i morse:/...   massa la...

Ovido - Quiz & Flashcards