Alla inlägg under juli 2008

Av Linda - 25 juli 2008 12:13

har gått upp emr igen=(har rast på jobebt nu och vet inte riktigt vad jag skall göra, skall nog vila lite sen...orkar inte gå någon promenad, men måste väll det sen, har u rast i tre timmar, så en kort promenad kan man väll hinna med, elelr en lång med för den delen...men sitter och kikar vid datorn en stund först...


Jag vet inte hur man fastar längre, min hjärna är helt fucked up...fattar ingenting...kännsnästan som att jag inte kan stå emot BED längre, och drar då till med Bullimiskt beteende:/...så skall det ju inte vara, laxerade igår och kräktes idag, inge bra alls....men skall försöka hålla mig till vatten ikväll,mår så illa efter att jag kräktes så det skall förhoppningsvis inte vara några problem..


nej orkar inte skriva mer...

hej svejs

Av Linda - 23 juli 2008 21:59

gick ganska bra på jobbet i alla fall, om man tänker på hur det kunde ha gått...


tänkte ju ha en vattenfasta, men blev inte riktigt så...

en kopp tomatsoppa, en kopp youghurt och en och en halv kopp fil( med socker i :S)


kunde ju varit värre, mycket värre...


har endast ökat med 200 gram under dagen, så hoppas på nedgång tills i morgon...jobbar dagen i morgon så måste upp tidigt, jobbigt jobbigt, men är lättare att hålla sig ifrån maten på dagen, blir ju tokig efter mat på kvällen typ...som alla andra typ, hehe, så är skönt att slippa kvällen..=)


jaja, skall sova snart...natti natti

Av Linda - 23 juli 2008 12:06

Skall åka till jobbet alldelle strax...


har gått upp 0,2 tills idag, men kan förstå det efter igår=(..men men, idag är en ny dag...


tack tjejer, ni är underbara...

"You lift me up when i fall"

Av Linda - 23 juli 2008 01:43

grillat och precis hur mycket grönsaker som helst, kasnke inte så farligt men det komemr mera=(...


lyckades smita iväg innan tårtan sån tur va...

men då åkte vi på filmkväll oc der var ju ett rent helvette...ser på skräckfilm, jag blir spå förbannat rädd att jag bara sitter och äter och äter och äter och äter!!! massa chips och godis, mår så illa nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen=(...

 vill verkligen spy nu, helt kaos i hjärnan nu=(...fattar inte varför det skall vara så helvetes svårt=(...


i morgon börjar fastan, ingen mat(igen) cola light och vatten typ, kanske kaffe om jag får yrsel på jobbet...nu vill jag verkligen!!


känner mig som en misslyckad bantare=(...på må bra och dylikt lovar de att man skall gå ner 6 kilo på en månad, jag går ner typ 5, är totslt misslyckad=(...

vill lyckas med mina 22 på en månad, faan att man skall vara så jävla medveten då...hade vart afn så mycket enklare annars.....

Av Linda - 22 juli 2008 16:50

typ i alla fall...skulle bara hjälpa till att städa och sånt, men så fick hon besök av några vänninor mitt på dan....

fyy vad hemskt, då blev det tårta och kakor:/...inge skoj=(...


Hjälpte till att skära melon och åt hur mycket som helst under tiden=(...


jag är helt värdelös..att man kan vara så äcklig=(

Av Linda - 22 juli 2008 10:39

nu skall mamma bara åka och snabbhandla sen skall vi åka iväg till min moster och hjälpa henne med att göra i ordning, får väll hoppas att jag kan springa omkring som en dåre eller nått i alla fall...vaknade för typ tre sekunder sen så har ju inte hunnit med nån promenad eller så än...


kommer säkert att vara en massa hemsk mat och säkert en stor tårta efteråt så jag kommer att smälla i mig, vet inte vart jag ska ta vägen...mår illa bara av att tänka på det, kasnke till och med kan spy av magkatarren:/

får väll se vad som händer...


skall kolla lite sidor nu, sen måste jag göra mig i ordning...

skall försöka hinna komma in senare...förmodligen i natt nån gång...


hej svejs

Av Linda - 22 juli 2008 00:07

blev lite yr och knepig, sen blev ajg hungrig, så det blev en varma koppen också, men det är inte så farligt, börjar bli lite nojjig över krämen och soppan på jobbet idag=/ har ju inte en aning om vad de har haft i den...får hoppas att det kan bli en massa träning i morgon, men verkar som att vi skall iväg en del i morgon...hmmm...hoppas slippa...


syster yster är magsjuk eller nått sånt, kan ju vara smittad tills i morgon kansske, hmmm...är ju ganska bra skådis ändå..hehe...får "skriva" manus i natt=)...


känns bra att skriva lite mer nu, behöver det....måste ner nu...


Tack Jenny! lagt till din nya blogg nu=)...måste ju hitta dit ugen=)...


Nej nu skall jag svara på lite meddelanden, sen är det sovdags..


natti natti allihopp!!

Av Linda - 21 juli 2008 21:56

Dagen har gått hyfsat bra ändå...

tappade stegräknaren i golvet, så att luckan gick sönder, så vet inte hur många steg jag tagit, men skall tejpa den till i morgon så att jag kan använda den då...

har tagit mina tabletter...druckit en cola light, ätit lite soppa och lite lite kräm(flytande så det gick in i flyta fritt)...

så jag klarar fastan=)...fast var väldigt nära att äta något tidigare idag, men gick bra ändå=)...

har inte tränat eftersom jag har jobbat, emn har ju blivit en hel del rännande fram och tillbaka ändå...

är ledig i morgon så skall försöka gå på långpromenad då=)...skall bli skoj=)...

nu skall jag ladda upp inför Dexter=)

hej svejs

Ovido - Quiz & Flashcards