Alla inlägg den 9 juli 2008

Av Linda - 9 juli 2008 00:32

skulle som sagt på bio idag...och fira att vi idag(igår då) har varit ihop i 3 år och sju månader...

på väg till bion stannar älsklingen bara

-Du skulle visst stå still här.

Whaat?? så jag vänder mig om och då går han ner på ett knä=D...

-Vill du gifta dig emd mig??

-JA JA JA JA!! tyyp=)...haha...hur mysigt som helst...mitt i en skogsdunge=)...


Så nu är man förlovad på riktigt, haha=)...sååå skoj=)....trodde faktiskt inte att han skulle göra det=)...och alla hemma visste:P...min syster hade till och med sett ringen, VÄÄÄRLDENS FINASTE RING=)....vi har tittat på ringar tidigare, emn aldrig hittat den som jag ville ha...men nu hade han hittat den=)...precis som den skulle vara=)...


Så nu är jag lyckligast i världen=)...


på bion blev det såklart lite godis och lite pop corn, men inte så mycket, så är ganska nöjd ändå=)..

sen åt vi romantisk middag=)...på mcdonalds...=)...hahaha...köpte plusmeny bara för de där glasen, emn åt bara upp min hambirgare och lämnade pommesen=)...så är ändå en ganska godkänd matdag(för att vara mig)...nej nu skall jag och älsklingen se på The perfect man(med Hillary Duff) sen skall vi kanske sova=)...får se, haha=)...


kan amn bli så lycklig av en liten ring??=)....18 karats, med äkta stenar=)...kanske går haha...=)...

skall sätta nya batterier i kameran och lägga in en bild så fort jag hinner=)..


hej svejs

Ovido - Quiz & Flashcards