Direktlänk till inlägg 26 juli 2008

hmmm...

Av Linda - 26 juli 2008 22:56

okej, dagen har inte gått så bra, men jag och en vän har bestämt att ha en fri helg innan vi börjar stenhårt...

men det känns ändå inte bra...

var och badade nyss, simmade massor, var hur skönt som helst...mmmm=)...vi kastade boll och hade jätte skoj=)...

 
 
Ingen bild

Kallabali

27 juli 2008 00:01

Nej, Du har rätt, det känns inte bra. Inte här heller.. Det känns som allt bara gått käpprakt åt helvete.. Men, sen får vi kanske försöka tänka långsiktigt..? VI vill gå ner mycket i vikt, men har båda kommit i en liten svacka! Kan det inte vara bättre då att försöka intala sig själv att okej fine, denna helgen får kroppen "vila" och fyllas på med ny energi. Och veta att nästa vecka har vi mer energi att orka kämpa med. För jag tror som jag sagt tidigare att kroppen behöver vila, hamna på en "avsats" och få vara där och återhämta sig. SOm om du skulle klättra upp för ett berg, när du klättrar ett tag behöver du stanna upp, vila och äta för att ha energi att klättra vidare! Vad tror du? Inga vägar är spikraka, vi har koppit till ett litet krön och behöver hämta nya krafter. Nästa vecka vänen, jag säger bara det; nästa vecka! Då är det NYA krafter och NYA tag som gäller!!!!

Sweet dreams!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 26 maj 2014 16:46

Kolla in det här, tjäna extra pengar enkelt. Jag kan så varför inte du också ;)   http://Visitors2Cash.com/ref.php?refId=168286 ...

Av Linda - 29 december 2009 12:01

Ser att ni är inne och kikar, kommer nog inte tillbaka hit, men har ett nytt place om någon skulle vara intresserad? Lämna ditt bloggnamn så kikar jag förbi, annars finns jag som mebeautiful på gröna sidan(numera blåa:P)   så kika in om ni vill...

Av Linda - 28 mars 2009 12:23

shit, att man kan hälla i sig så mycket akohol egentligen??   jaja, nyktrar väll till under dagen...ska gå till en kompis snart, är ca 2 km dit kollade vi på internettoch eftersom ingen av oss kna köra så blir det till att promenera...   vågen visade...

Av Linda - 27 mars 2009 20:37

känns inte jättelockande just nuj, druckit en drink(dödskalle, precis vad jag e nu) väntar bara på en irsäkt att gå och spy upp chipsen som också har åkt ner:/...men det är lite svårt på ett htelrum med toaletten bara precis intill:/...   att man ska...

Av Linda - 27 mars 2009 15:02

jag och älsklingen sitter i bilen och ska på minisemester till karlstad över helgen, bo på billigt hotell och ta det lugnt...   gårdagen kan förklaras med fyra bokstäver HETS fuck vad illa det gick...och 76,7 stannade vågen på i morse:/...   massa la...

Ovido - Quiz & Flashcards