Alla inlägg under augusti 2008

Av Linda - 1 augusti 2008 12:43

gått ner 0,6 kilo i natt=D

alltså nere på 79,3 nu=)...och jag som inte vant mig riktigt vid att vara under 90...hmm, knepigt...:P


hoppas på massor tills i morgon...vill vill ner NUUU!! allt har sin tid säger man, men min tid är nu och då vill jag se bra ut...jag vill synas, jag vill inte vara ett fetto...:/....undrar hur det blev så här, jag var ju på väg att bli fin, innan det gick åt helvette totalt...att man kan göra så med sig själv, helt ofattbart helt enkelt...


känns som en seg dag idag...hoppas det blir bättre snart...

jobbar i alla fall med lite roligt folk idag...så får väll se hur det blir...


är inte hungrig, men typ tung i huvudet...inge skoj alls, skall dricka en massa vatten sen så får vi se om det blir bättre, borde vara det som är problemet...


blev inte några situps igår, totalslocknade med en gång så det får väll vara så då...men ikväll så skall jag iväg och simma, måste ju träna nu, massa massa massa....inte simmat på flera dagar nu...jaja..i kväll så=)


Ovido - Quiz & Flashcards