Alla inlägg den 15 augusti 2008

Av Linda - 15 augusti 2008 22:32

Frukost: Sallad med bullgur, 2,5 dl apelsinjuice

mellanmål: 2,5 dl apelsinjuice

Lunch: Sallad med bullgur och 2,5 dl apelsinjuice

Middag: räksallad med dressing=/ och en 33 cl cola light

kvällssnacks: två munnar festis cactus...


känns inte helt fel, skall försöka göra som dig Jenny, fast ändå inte...eller ja...äta lite mer normalt, fast nyttigt och lite, fast inte minimalt...nu när mamma tjatar och så, så kan det vara bra att äta lite mer som dom...


har varit ute och gått typ hela dagen..orkar inte göra något mer nu...9 timamr har jag varit ute och sprungit runti och irrat i skogen...INTE orienterat!!! nej, röjt och hållt på....massor att göra, men nu är vi klara...skönt=)...och riktigt skönt att få röra på sig med=)...massa massa massa minus kcal, yey, hehe...trots att det blev dressing till salladen så känns det som en ganska bra dag...=)


träffade några som ajg itne träffat på länge idag och de tyckte att jag såg smal och fin ut...hehe...nästan 20 kilo lättare så hoppas jag fan att jag ser något smalare ut i alla fall...

jaja...nu väntar Kallabali på mig, hehe...skall svara NU=P....


Ovido - Quiz & Flashcards