Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av Linda - 4 augusti 2008 21:49

då var alla dess dubbelpass slut för den här gången...jobbar i morgon som personlig assistent, men bara mellan 8-15 och då vilar min bbrukare i ca en och en halv timme, och sen är det ganska lugnt, nån promenad om det är bra väder och så läsa lite, och såklart morgonhygien och lite gymnastik=)...

hehe, låter lite mer när man skriver det än när man är där=)...


inte ätit på 8 dygn snart, känns bra=)...vi pratade om det lite i morse på jobbet, lite diskret så=)...att man mår så bra av att fasta=)...känner sig ren och så=)...skojjigt...


mamma tjatade lite om att jag inte äter idag...hon som hjälpte mig lite med fastan i början, nu verkar hon typ vara orolig...sa lite på skoj, fast på allvar typ..

- sen kommer hon inte sluta, så kommer vi få jätteproblem, och lägga in henne på klinik och tvångsmata henne....

hmmm kanske inte skoj att höra...speciellt inte eftersom jag planerar att minska 30 kilo till typ...får se hur det går med henne här...hoppas på en ny lägenhet snart...så amn slipper henne, då vet hon ju inte om jag äter eller inte...

börjar änna bli orolig för att hon sakll sätta köppar i hjulet på mig...det får bara inte hända!!!

Ovido - Quiz & Flashcards