Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av Linda - 12 augusti 2008 23:22

inga bra dagar..=(...


mamma är mig i hälarna och jag vet inte vad jag skall göra...


idag åt jag kakor till och med bara för att hon skulle bli glad...då tycker hon att jag är anorektisk/bullimisk, svält ena veckan och hets nästa, men va faan!!

vet inte vad jag skall göra, var inte riktigt beredd på sådana problem än riktigt:/ vad händer då om 20 kilo??? näää, känner mig total deppad=(...

men får försöka äta sallad när de äter, massa sallad och inte så mycket av det andra...

då klagar hon säkert över att jag bara äter grönsaker=(...hon som alltid klagat över motsatsen..=(...


nej inte skoj, har gått upp med...har inte ens vågat ställa mig på vågen ikväll, men i morse stod vågen på 77,9=/....och det komemr med säkerthet att vara mer tills i morgon...

vill bara spy, men hela familjen är vaken=(...vet inte vad jag skall ta mig till...=(...

Ovido - Quiz & Flashcards