Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Linda - 10 augusti 2008 23:04

77,1 i morse:/...men men, var väll förväntat egentligen, men känns ändå inte bra:/...


frukost: en kopp minestronesoppa

lunch: resten av räksalladen från igår.

middag: En tomat, lite gurka och lite rödlök


"kvällsmat":S, en kopp grönt te och 10 stycken pringles...


kunde ju varit värre, men känns riktigt trisst...


gått ca 25000 steg idag, stegräknaren visar på 1300 kcal, men det känns alldelles för mycket.


var ute och sprang både igår och idag inte så långt, men det räckte...tänkte springa en runda till efter att ha vilat en stund ikväll, men har ont i vaden så jag kunde inte:(...fick bli en hundra sit ups i stället, men är ganska trött idag, som vanligt:S....


i morgon blir det spelkväll med kompisarna, vi skulle ha lagat mat också, men de ändrade *thank god* så det blev bara spelkväll, får hoppas att jag hinner träna innan dess...





Anna: nej att vara vacker är att älska sig själv, hade du älskat dig själv om du vägde 50 kilo till??  jag ska må bra, en dag


anna: på nio dagar gick jag ner 6,2 kilo...men en del var säkert vätska, men kändes bra att ställa sig på vägen och se att man gick ner i alla fall..


bea: jag tränar faktiskt i vanliga fall, men sen jag inte ätit så mycket så har det inte blivit så, och så har jag flyttat så långt ifrån mitt gym så har inte blivit av, men nu skall det tränas massor, muskler bränner mer än fett, hehe..=)

Ovido - Quiz & Flashcards