Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Linda - 7 augusti 2008 23:13

okej resten av dagen gick bra, drack lite nyponsoppa till middag, ca 125 kcal...

så hamnade på drygt 200 kcal, så är rätt nöjd i alla fall...

inte så mycket spring idag, men det var skönt, får röra på mig i morgon i stället så blir ALLT bra:p hehe, känner mig väldigt positi idag, hehe...


bara jag tar en extra promenad i morgon så är jag nöjd....har ju inte rört på mig så mcyket det senaste förrutom jobbet och Liseberg då igår, men nu vill jag röra på mig, fan att man skall vara så lat....skall se om jag kan ta en promenad på rasten i morgon, och medans jag väntar på älsklingen, får se hur det blir...har skrivit ner det till er nu i alla fall:p...får hoppas att jag gör det då=)...


natti natti på er...

Av Linda - 7 augusti 2008 16:54

efter exakt två dygns ledighet så jobbar man igen, elelr sitter på rast nu så är rent tekniskt så jobbar jag ju inte, men men...


hade inte gått upp tills idag...och drack ändå rätt bra igår, så det känns skönt, och har varit duktig med vätskan idag med...

druckit nästan en liter redan, har märkt att jag är lite dålig på att dricka så jag får väll ta och skärpa mig nu...


jag har börjat om idag igen då med fasta...

än så länge har det blivit:

-i kopp minestronesoppa (90 kcal)

-0,5 l fun light appear (ca 2,5 kcal)

och lite vatten...


har med mig en äppeljuice till jobebt som jag får ta lite av senare om jag blir törstig...och massa massa vatten...skall försöka att inte dricka Loka, blir ju lite nojjig när folk säger att det sätter sig på kroppen och så, fast att jag vet att det inte är mer än vatten, men men, fonns ju vanligt kranvatten med...


nej skall kika runt lite nu...

hej svjes

PS!

Av Linda - 7 augusti 2008 00:04

Ville bara säga att jag även behövde laxerande sedan innan pga att jag skiter småsten typ...så anledningen var väll maten, men det var behövligt också...

Ovido - Quiz & Flashcards