Direktlänk till inlägg 18 oktober 2008

hmmm...

Av Linda - 18 oktober 2008 23:32

det gick bra på jobbet idag, sprang omkring en massa och fyllde på(som vanligt,idag var det både kläder och blöjor)...

drack en nutrilette ikväll(halva vid 18.00 och andra vid 19.30) kändes riktigt bra, men med myskväll med älsklingen gick det sämre...

popcorn och två smörgåsar med jordnötssmör:/...


i morgon skall det städas igen...har resten av huset kvar:/...här är det fan ingen som gör något:/..men det är egentligen bra för mig för det blir ju extra träning istället för att bara ligga vid tvn, eller hur...


skall försöka ta en promenad innan älsklingen slutar jobba i morgon, han slutar vid tre och jag vid två, så hinner med en liten promenad i alal fall, får ta med mig regnkläder och paraply så att jag har garderat mig, då finns det typ ingen återvändo sedan, eller hur...


Jag jobbar som Undersköterska på ett äldreboende, bloggar inte du Jessica??


och på måndag skall jag prata med cheferna, usch vad jobbigt, det finns två nya lediga tjänster och jag vill ha nån av dom, 80% och 85%, hade varit alldelles lagom, en av dom hade de redan någon inplanerad till, men jag SKA ha den andre, annars vill jag ha en jävligt bra anledning, jag är fan full LASad jag ska ha en tjänst, och jag vill ha den nu!!!

men eftersom jag är ung och dum så blir det väll inte så den här gången heller...


idag höll min kära kollega på med olika ordspråk med de gamla...då frågade en tant om inte jag kunde några...och då fort som bara den svarar min kollega

- nej hon är ju inte så gammal...

VA??? hallå? jag är inte tre år gammal, när skall folk börja förstå det..

det värsta är ju att jag gör ett dubbelt så bra arbete mot henne...


föråt är lite irriterad idag, måste bara få skriva av mig lite...

nej skall nana nu...jobbar i morgon bitti:/...


natti natti

 
 
Ingen bild

jessica

18 oktober 2008 23:57

näpp jag har ingen blogg.. än :P har inte riktigt tid med det tror jag.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 26 maj 2014 16:46

Kolla in det här, tjäna extra pengar enkelt. Jag kan så varför inte du också ;)   http://Visitors2Cash.com/ref.php?refId=168286 ...

Av Linda - 29 december 2009 12:01

Ser att ni är inne och kikar, kommer nog inte tillbaka hit, men har ett nytt place om någon skulle vara intresserad? Lämna ditt bloggnamn så kikar jag förbi, annars finns jag som mebeautiful på gröna sidan(numera blåa:P)   så kika in om ni vill...

Av Linda - 28 mars 2009 12:23

shit, att man kan hälla i sig så mycket akohol egentligen??   jaja, nyktrar väll till under dagen...ska gå till en kompis snart, är ca 2 km dit kollade vi på internettoch eftersom ingen av oss kna köra så blir det till att promenera...   vågen visade...

Av Linda - 27 mars 2009 20:37

känns inte jättelockande just nuj, druckit en drink(dödskalle, precis vad jag e nu) väntar bara på en irsäkt att gå och spy upp chipsen som också har åkt ner:/...men det är lite svårt på ett htelrum med toaletten bara precis intill:/...   att man ska...

Av Linda - 27 mars 2009 15:02

jag och älsklingen sitter i bilen och ska på minisemester till karlstad över helgen, bo på billigt hotell och ta det lugnt...   gårdagen kan förklaras med fyra bokstäver HETS fuck vad illa det gick...och 76,7 stannade vågen på i morse:/...   massa la...

Ovido - Quiz & Flashcards