Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Linda - 15 oktober 2008 22:02

igår gick det itne så bra som jag hade hoppats..

-en bulle

- en mcchicken(nyttigare än big mac i alla fall:/)

-lite snacks.


inga laxerande, kom hem för sent efter bion och skulle iväg tidigt, ingen bra kobination...


idag har det däremot gått riktigt bra...

har städat ut nästan hela lägenheten, har bara fönstren och golven i kök och hallen kvar, annars är det helt klart...

hade gått upp me tills idag...

Idag stod vågen på 78,7:/...(som svar på Jessicas fråga).


idag har det blivit.

-en nutrilette, 111 kcal.

-en turkisk peppar(massa kcal)

-tre makaroner, med lite köttfärs..


känns ganska bra, har ju rört på mig en del eftersom vi städade i morse och jag har jobbat hela dagen, sprungit omkring och fylls på i alla skåp och sånt, medans de andra latat sig...haha..=)..


i morgon jobbar jag kvällen och skall försöka att träna på morognen,m känns inte som att det kommer gå, är så trött så jag vet inte vad, men efter lite sömn kanske jag vaknar till liv, man vet ju aldrig(kändes inte så i morse i alla fall)...


på Fredag skall vi börja på ett nytt gym...Hade vi tänkt i alla fall, annars får jag åka till det gamla, lite längre dit, men det gör inget, är träning i alla fall...


nu skall jag lägga mig så att jag vaknar i morgon med...

natti natti!!

Ovido - Quiz & Flashcards