Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Linda - 17 oktober 2008 09:34

Glömde såklart min nutrilette hemma igår när jag åkte till jobbet:(...


- en nektarin

- en kopp fil

- två koppar corn flakes med youghurt

- två bitar potatos(ungefär en halv potatis)

- två kakor


inge skoj alls, ganska skönt attv jag ionte gått upp mer...


idag är jag ledig och skall iväg till lägenheten nu och ta det sista av städningen, kontrollanten kommer klockan 14.30 så skall nog hinna med fönstren innan dess tror jag.


planerar en nutrilett idag...


idag hinner vi inte kolla in det nya gymmet utan får bli nästa vecka, funderar på att åka till det gamla, elelr ta en lång lång promenad, har köpt mig en mp3 som jag kan ha nu näår jag går ut...


blev ingen promenad igår, mamma försov sig, hon hade inte kunnat sova i natt så jag väckte henne klcokan ett och då började hon, så jag åkte med henne till jobbet istället, hon fick börja två och jag började som sagt tre och då kändes det dumt att ta två bilar...

och det regnade, jag skuller på det för att jag inte kom ut på jobbet...men här har jag regnkläder, så regnar det sen så får det bli regnkläder...


nej för mycket babbel för ett inläg..


hej svejs

Ovido - Quiz & Flashcards