Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Linda - 12 oktober 2008 23:02

det första jag gjorde när jag satte mig i bilen var att börja käka, hade klrat mig fram tills dess, då var klockan nästan 5....

stannade på vägen, åt kycklingsallad, lyckades inte komma undan kycklineg(hetsade som satan:S)...


när vi nstan var hemma så hoppade det ut en grävling på vägen...det var nog det värsta ja ngonsin varit med om:/...ingen skada på oss, ochtill pappas glädje ingen skada på bilen, men grävlinge låg där...människoan sakpar saker som bara förstör och sen kan man inte levautan dom...det är en grym värld vi lever i:/..


enda positiva med bilfärden var attjag lyckades studsa lite i baksätet, stampa takten med fötterna och vara helt speedad typ, man blir sån av att sitta i en bil för länge och det förstod min kära medresenärer...


i morgon är en ny dag, med nya tag, utan hets och dödsfall:/...

Av Linda - 12 oktober 2008 18:27

Please die Ana

For as long as you're here we're not

You make the sound of laughter

and sharpened nails seem softer


And I need you now somehow

and I need you now somehow


Open fire on the needs designed

On my knees for you

Open fire on my knees desires

What I need from you


Imagine pageant

In my head the flesh seems thicker

Sandpaper tears corrode the film


And I need you now somehow

And I need you now somehow  


Open fire on the needs designed

On my knees for you

Open fire on my knees desires

What I need from you  


And you're my obsession

I love you to the bones

And Ana wrecks your life

Like an Anorexia life


Open fire on the needs designed

On my knees for you

Open fire on my knees desires

What I need from you

Open fire on the needs designed

Open fire on my knees desires

On my knees for you

Av Linda - 12 oktober 2008 10:26

hmmm, sovit hela natten i alla fall, men är helt slut  alla fall...:/...


gjorde lite sit ups igår kväll innan jag somnade, men borde gjort mer...har inte ätit än och skall försöka att inte äta innan vi åker hem för vi kommer att stanna och äta på vägen hem sen, åker vid två tiden ungefär så vi får väll se borde ju lyckas i alla fall, var typ då jag föll igår...


skall försöka ta en promenad innan vi åker, men vet inte om jag orkar, är helt slut:/...men måste i alla fall gå en liten promenad annars kommer jag må så dåligt när vi kommer hem sen...

-

-

-

-

"my throut hurts and my legs are week

but i know i'm one step closer"

Ovido - Quiz & Flashcards